Marvel Database
Advertisement
Item TemplateItem Template
Eidolon Harci Rendszer

Valódi Neve
Eidolon Harci Rendszer
Eredet
Univerzum

Eredet
Eidolon Technológia

Jellemzők
Méret
alkalmazkodó

Tulajdonosok
Jelenlegi Tulajdonos

Korábbi Tulajdonosok
James Rhoses (616), Dirge

Angol nyelvű lap

Első Megjelenés

Ismeretlen

Története

Elsőként a WAR MACHINE #18-ban volt látható, utoljára a TALES OF THE MARVEL UNIVERSE #2-ben. Az utóbbi egy soha ki nem adott történet, ami egy IRON MAN rész lábjegyzetében szerepelt.

Az Eidolon Harci Rendszert földönkívüli idegenek adták a Föld egyik védelmezőjének, hogy felvehesse a harcot a Hódító Kang ellen. A fekete, narancs és zöld páncél - mint értelmes lény - felfedezte Rhodey hősies természetét, és összekapcsolódottvele. Skye, egy nőnemű idegen egy mentort küldött Rhodes-hoz, hogy megtanulja használni a páncélt, de azt a tanítás közben megölték, így a páncéllény képességeinek nagy része megfejtetlen maradt.

Az Eidolon Birodalom már rég halott birodalom, de a páncéllény fejlett technológiájuk bizonyítéka. Xenotechnológia, szimbiózisba kell lépnie egy másik élőlénnyel, hogy működhessen. Genetikus szinten kapcsolódnak össze, csak a hordozó élete árán távolítható el. Telepatikus úton tüntethető el, vagy jeleníthető meg, ám hordozóját megjelöli egy Mandalával, ami jelzi, hogy ő egy Eidolon Harcos.

A páncél képes viselője sebeit begyógyítani, sérülések fájdalmait csökkenteni. Egy időutazás alkalmával Rhodes időutazási betegséget kapott a Zest Krieg történetszálban, a páncél ebből is kigyógyította, míg barátja, Sheva Joseph belehalt ugyanebbe.

A Harcrendszer ismeretlen korú, ám Gépágyú Dirge-gel vívott csatája alatt kiderült, hogy eonokig képes létezni. Amíg Dirge-gel összekapcsolódott elméjük (mivel Dirge egy Eidolon tudatcsomó), felfedezte, hogy a páncél képes korábbi hordozónak tapasztalatát felidézni.

A páncél képes bármilyen fegyvert kinöveszteni magából, amire csak hordozója gondol. Ezen kívül, ismeretlen technológiájó meghajtással rendelkezik, így hihetetlen gyorsan repül és gyorsul. A páncél kémiai anyagokat képes analizálni érintés alapján.

Csulkónál kisebb fix ágyúk vannak, de a vállágyúk bármekkorára növelhetőek.

Amikor csata kezdődik, a páncéllény "dalolni" kezd. Idegen harci zene ez, amitől ellenfeleiben félelem ébred.

A rejtélyes lábjegyzetből tudjuk, hogy Rhodes elvesztette az Eidolon Páncélt, amikor belépett az SI számítógépes rendszerbe, és törölte az összes Vasember 1 Páncél adatot, hogy megvédje a Stark-Fujikawa vállalatot, amikor Tony Stark eltűnt. Ezután a páncél használhatatlan lett.

Beépített csapáshullámokat keltő szerkezetekkel rendelkezik.

{{#if: | =={{{CustomSection1}}}== }}

{{#if: | =={{{CustomSection2}}}== }}

Advertisement