Wikia

Dit artikel is een karakter stub.

Je kunt de Marvel Database Project helpen door je bijdragen te leveren aan dit artikel.
We hebben kant en klare sjablonen om je te helpen met het maken van het artikel. We verzoeken je om het sjabloon voor karakters te gebruiken voor deze pagina.

Dit artikel zou eigenlijk zoveel mogelijk van de volgende informatie moeten bevatten :
Een afbeelding van goede kwaliteit, de echte naam, geboorteplaats, familieleden, groeps affiniteit, operatiebasis, eerste optreden, herkomst/geschiedenis, superkrachten, leestips en alle andere beschikbare informatie.

Het artikel hoeft niet compleet, up-to-date of accuraat te zijn.
Is deze pagina echter niet relevant zijn voor de MDP, neem dan aub contakt op met een medewerker.
(Dit artikel plaatst het onderwep automatisch in de Categorie:Karakters & Categorie:Artikel Gevraagd.)

Smallmarvellogo
Victor Mancha
Smallmarvellogo

Echte naam: Victor Mancha
Bijnamen: Victorious, Victron, Kid Ultron
Voormalige aliassen: Wolf Swag, Skull boss
Overige huidige aliassen: Onbekend

Status

Beroep: -
Legale status: -
Identiteit: -
Echtelijke staat:
Groeps affiniteit: Runaways, voormalig lid van Avengers A.I.
Operatiebasis: The Hostel

Herkomst

-Geboorteplaats: -
Plaats van overlijden: -
Familieleden: - Ultron (Vader/Creeëder)

- Marianella Mancha (Moeder)

Eerste optreden: Runaways (2005) #1
Laatste optreden:

Geschiedenis

Victor Mancha is het resultaat van een experiment gedaan door Ultron. Victor's Moeders Vond Ultron's hoofd op de schroothoop, terwijl zij bezig was met een project. Ze geloofde dat Ultron en soort van religieuze god of figuur was. Nadat ze Ultron mee naar haar huis het genomen vertelde ze dat ze altijd al een kind wou maar daar niet toe in staat was, Ultron beloofde haar dat als zei een nieuw lichaam vond hij haar een kind zou geven. Zo werd Victor Mancha geboren door het DNA van Marianella te gebruiken en Ultron's eigen technologie maakte hij een cyborg. Victor was op het oog niet te onderscheiden van een normaal persoon en was voorzien van Nano robots die zijn biomechanische systemen konden repareren, Ultron had echter wel snode plannen met Victor, door hem voor te programmeren met een programmering die geactiveerd zou worden als hij 21 jaar werd, als deze in werking trad zouden Victor's elektromagnetische krachten worden geactiveerd, hij zou dan de Avengers van binnen uit infiltreren waar na hij ze uit eindelijk allemaal zou vernietigen.

Toen een Gert uit de toekomst kwam om te vertellen over wat er van Victor zou worden probeerden de Runaways van het heden te voor komen dat Victor, Ultron's gekozen pad zou bewandelen een Victorious zou worden.

Uiterlijke kenmerken

Lengte: xxx cm
Gewicht: xxx kg
Kleur ogen: Groen (blauw als hij zijn krachten gebruikt)
Kleur haar: Bruin
Bijzonderheden: Onbekend

Krachten

Superkrachten: Elektromagnetisme
Vaardigheden: fotografisch geheugen,
Spierkracht niveau: Onbekend

Hulpmiddelen

Uitrusting: Onbekend
Transportmiddelen: Onbekend
Wapens: Onbekend

Notities

  • Geen

Trivia

Victor Mancha is bedacht door Brian K. Vaughan en Adrian Alphona

Aangeraden om te lezen

  • Runaways Complete Collection #2 t/m #4
  • Avengers Academy #27 t/m #28
  • Avengers A.I, #1 t/m #12
  • Vision Vol 2 #8 t/m 12

Gerelateerde artikelen

Kijk ook naar

Externe Links

Referenties