FANDOM

Historia Edytuj

Ziemia-616 Edytuj

Początki i wczesne lata Edytuj

Amaterasu jest członkinią rasy z innego wymiaru bytów znanych jako Amatsu-Kami, którzy byli czczeni jako bogowie przez starożytnych Ajnów i Japończyków w Azji wschodniej. Jest jedną z trójcy bogów w wielkiej hierarchii bóstw wraz z Susanoo, bogiem burzy i Tsukuyomim, bogiem księżyca.

Trzeci Zastęp Edytuj

W 1000 roku naszej ery miał miejsce Trzeci Zastęp Celestian podczas którego Celestianie zapowiedzieli, że powrócą za 1000 lat, aby osądzić prawo Ziemi do dalszego istnienia. Podczas gdy panteony przygotowywały się do wojny, Gaja zaplanowała pokojowe rozwiązanie problemu z wieloma boginiami, w tym z Amaterasu.

Przez następne 1000 lat poszukiwały ludzi reprezentujących najwyższe ideały ludzkości, które miały być ofiarowane Celestianom jako ofiara. Boginie umieściły kandydatów w zawieszonej animacji, z ich przebudzonym, nadludzkim potencjałem, dziedzictwem Pierwszego Zastępu.

Wojna Chaosu Edytuj

Amaterasu i Council of Godheads próbowali uniknąć zagłady z rąk Mikaboshi, ale zostali przypadkowo ujawnieni w swoim kieszonkowym wymiarze przez Herculesa. Ona i reszta Amatsu-Kami zostali zabici.

Zdolności Edytuj

Amaterasu posiada konwencjonalne, fizyczne cechy Amatsu-Kami.

Amaterasu posiada również umiejętność, tworzenia ciepła i światła na poziomie małego słońca.

Media Edytuj

Komiksy Edytuj

  • Thor & Hercules: Encyclopaedia Mythologica Vol 1 #1
  • Chaos War: God Squad Vol 1 #1
  • Chaos War Vol 1 #3

Filmy Edytuj

Seriale Edytuj

Gry Edytuj

Ciekawostki Edytuj