FANDOM

Radioactive Man – chiński bohater i przeciwnik Avengers.
Chen Lu (Earth-616)

Dane Edytuj

Name:

Radioactive Man

Chen Lu

Poprzednie pseudonimy:

R Man

Uniwersum:

616

Wzrost:

198 cm

Waga:

131,50 kg

Kolor włosów:

Brak, jest łysy

Kolor oczu:

Białe

Zajęcie/zawód:

Naukowiec, poszukiwacz przygód

Stan cywilny:

Kawaler

Klasa postaci:

Nadczłowiek

Narodowość:

Chińczyk

Miejsce narodzin:

Lanzhou, Chiny

Powiązania z grupami:

Lethal Legion, Masters of Evil, Thunderbolts, Titanic Three

Pierwsze pojawienie się:

Yourney into Mystery #93

Galeria Edytuj

Zdolności Edytuj

Posiada zdolność manipulacji różnego rodzaju promieniowaniami, w tym promieniowaniem cieplnym i twardym, dzięki czemu może zatruwać przeciwników, wywoływać u nich chorobę lub oszołomienie. Może też emitować wyładowania energetyczne i tworzyć pola siłowe. Dzięki promieniowaniom wzmacnia swoją siłę i wytrzymałość.

Historia Edytuj

Ziemia-616 Edytuj

Kiedy chiński rząd postanowił powołać własnych bohaterów, doktor Chen Lu wystawił się na działanie promieniowania radioaktywnego i tak właśnie uzyskał swoje moce. Stał się później Radioactive Manem i został wysłany do USA, pokonując amerykańskich bohaterów. W Stanach Zjednoczonych dołączył do Masters of Evil i kilkukrotnie stawał przeciwko Avengers. Ostatnio jednak powrócił do ojczystego kraju, by wstąpić do Ludowych Sił Obrony, chińskiej drużyny superbohaterów.

Media Edytuj

Komiksy Edytuj

Filmy Edytuj

Seriale Edytuj

Gry Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Dzięki kostiumowi promieniowanie Radioactive Mana nie szkodzi osobom znajdującym się w jego pobliżu.
  • Radioactive Man wstąpił do nowego składu Thunderbolts, a wraz z nim Speed Demon, Atlas, Mach IV, Blizzard oraz Joystick. Pozostał w zespole przejętym przez Normana Osborna i stał się o wiele mroczniejszy niż był dotychczas.