FANDOM

Claire Temple jest pielęgniarką w Metro-General Hospital, która pomaga Mattowi Murdockowi.

Galeria

Zdolności

Brak niezwykłych umiejętności.

Historia

Pierwsze spotkanie z Mattem Murdock'iem

Claire mieszkała w Hell's Kitchen i wielokrotnie słyszała opowieści o zamaskowanym mścicielu, który ratował życie ludzi. Pewnego dnia jej sąsiad Santino zaalarmował ją, że w śmietniku odnalazł rannego człowieka. Claire zabrała Matta do swojego mieszkania, a następnie opatrzyła jego rany. Nie znając jego tożsamości nazwała go Mike. Matt wyjawił jej, że jest ścigany przez Rosjan. Po jakimś czasie do mieszkania Claire zapukał Semyon podając się za detektywa i wypytywał ją o miejsce pobytu człowieka w masce. Claire zaprzeczyła, że go widziała, jednak Semyon jej nie uwierzył. Matt ogłuszył Semyona gaśnicą, a następnie przesłuchiwał go aby ten wyjawił lokalizację porwanego przez Rosjan chłopca. Claire przekazywała instrukcje, który nerw należy ucisnąć, aby Semyon zaczął mówić.

Porwanie

Rosyjscy bandyci szukając zemsty zaatakowali i grozili Santino, aby ten wyjawił miejsce pobytu Claire. Odnaleźli ją, jednak przed porwaniem udało jej się wybrać na telefonie połączenie do Matta. Przetransportowali ją do warsztatu Veles Taxi i grożąc próbowali dowiedzieć się od niej kim jest człowiek w czarnej masce. Claire wielokrotnie podkreślała, że nie zna jego tożsamości. Po chwili w pomieszczeniu zgasły światła i przestępcy zostali zaatakowani przez zamaskowanego mężczyznę. Po uwolnieniu Claire, Matt zdradził jej swoje prawdziwe imię i przeprosił za niebezpieczeństwo, które wprowadził w jej życie.

Miłość

Claire zakochała się w Murdocku i podczas opatrywania jej rany na plecach, doszło do ich pocałunku. Matt opowiedział Claire, że przez dawny wypadek widzi świat w ogniu i ma wyczulone zmysły. Po decyzji Matta, że planuje odszukać Vladimira Rankskahova, Claire poinformowała go, że trudno jest jej kochać kogoś kto tak jak on naraża swoje życie na niebezpieczeństwo.

Media

Pełna lista wystąpień Claire Temple

Ciekawostki