Historia

Clea urodziła się w wyniku romansu między Księciem Orinim, liderem Mhuruuków i dziedzicznym pretendentem do objęcia władzy nad Mrocznym Wymiarem, a Umar, Faltiną i siostrą obecnego władcy Mrocznego Wymiaru, Dormammu. Umar była niezadowolona ze swojego związku z Orinim i porzuciła Cleę, aby dorastała z ojcem. Orini trzymał całą wiedzę o pochodzeniu córki przed Cleą w sekrecie.

Dormammu długo usiłował podbić Ziemię, w wyniku czego często ścierał się z obrońcą Ziemi, Doctorem Strange'em. Gdy Strange wyruszył do Mrocznego Wymiaru aby kontynuować swoją walkę z Dormammu, Clea zaczęła usiłować odwieść Strange'a od spotkania się z jej wujem, zanim zdecydowała się pomóc Strange'owi. Dormammu uwięził ją za zdradę. Podczas pojedynku Strange'a i Dormammu, moc władcy Mrocznego Wymiaru została odciągnięta w inne miejsce, aby mógł utrzymać Bezrozumnych w ryzach. Strange pomógł Dormammu w kierowaniu stworami, aby się wycofały, a w zamian, Dormammu uwolnił Cleę i nie najechał ziemskiego wymiaru.

Clea pomogła Strange'owi w jego walce z Dormammu i wkrótce potem oboje zakochali się w sobie. W późniejszych walkach, Clea pomagała Strange'owi a jej miłość do Stephena rosła. Umar pierwsza zdobyła władzę w Mrocznym Wymiarze po tym, jako Dormammu został uwięziony w kieszonkowym wymiarze po walce z Doktorem Strange'em i Wiecznością. Szukając zemsty na Strange'u, Umar trzymała Cleę jako zakładnika. Doktor Strange uratował ją, ale jego mentor Starożytni przekonał go, że Clea będzie bezpieczna tylko wtedy, gdy zostanie wysłana do innego kieszonkowego wymiaru. Para zgodziła się, chociaż wierzyli, że już nigdy się nie zobaczą. Jednak wymiar okazał się taki sam, jak ten, do którego Dormammu został zesłany. Dormammu planował ucieczkę, ale Strange udaremnił jego plany i uratował Cleę.

Doctor Strange wrócił na Ziemię z Cleą, a ona mieszkała z nim w Sanctum Sanctorum, stając się jego kochanką i uczniennicą. Z biegiem lat zwiększyła swoje mistyczne zdolności. Dołączała do niego w wielu jego przygodach, nawet jako członek jego zespołu, Defenders, i pomagała im przy wielu okazjach, takich jak uwolnienie Walkirii z więzienia (po której Clea zaprojektowała dla niej nowy kostium), kiedy uwolnili Trish Starr spod kontroli Shazany, i kiedy pokonali Dormammu przed inwazją na Ziemię przy kilku okazjach.

W końcu Clea opuściła Ziemię, by powrócić do Mrocznego Wymiaru, po części dlatego, że wierzyła, że serce Strange'a należało do Morgany Blessing. Umar ponownie przejęła tron od Dormammu, którego uważano za zmarłego, kiedy jego istota rozproszyła się w kilku wymiarach. Clea była zdecydowana pomóc siłom buntu w ich próbie obalenia jej. Clea i Doctor Strange odszukali księcia Oriniego, prawdziwego spadkobiercę pierwotnego władcy, Olnara, a Strange poznał prawdę o pochodzeniu Clei. Clea i Umar walczyły jeden na jednego, a Clea wyszła z walki triumfując i pretendował do władzy nad Mrocznym Wymiarem. Umar i Orini, którzy pozostali wobec niej lojalni, zostali wygnani do kieszonkowego wymiaru. Wkrótce po ty, jak zaczęła panować nad Mrocznym Wymiarem, ona i Doctor Strange pobrali się w Mrocznym Wymiarze.

Kiedy Dormammu pojawił się ponownie, zdobył kontrolę nad Mrocznym Wymiarem, zmuszając Cleę do ponownego powrotu na Ziemię. Na Ziemi Clea poczuła się niekomfortowo w związku z doktorem Strange'em. Silniejsza i bardziej zdolna, nie potrzebowała już Strange'a jako mentora, a ich związek cierpiał. Clea powróciła do Mrocznego Wymiaru i jej roli przywódcy ruchu oporu przeciwko Dormammu i Umar.

Clea wzięła krótki odpoczynek od rebelii, by przyjść na ratunek Doktorowi Strange'owi. On i oryginalni Defenders zostali przeklęci, aby ciągle się zjednoczyć, i w rezultacie stali się dystansujący od ludzkości. Doszli do wniosku, że aby osiągnąć pokój, będą musieli go egzekwować, rządząc światem. Hellcat i wsparcie Defenders poprosili Cleę i innych o stworzenie zespołu, który pokonałby tak zwany Zakon, po którym Doktor Strange i Defenders zostali uwolnieni od klątwy, a Clea wrócił do Mrocznego Wymiaru.

Moce i umiejętności

Moce

  • Magia:

Umiejętności

Clea była trenowana w podstawowych formach sztuk walki przez Strange'a