Marvel Wiki
Advertisement

Historia

Początki

Czarnobóg Czarny był słowiańskim bogiem chaosu, nocy i ciemności i jako jeden z "złych żołnierzy" w wojnie między dobrem a złem walczył wśród rosyjskich bogów.

Wczesne lata

Był rzekomo czczony przez chorych i umierających, a także przez czarownice i czarnoksiężników. W 893 r., Wzdłuż brzegów Newy, on i Perun rzekomo przybyli, aby pomóc swoim czcicielom, Słowianom przeciwko Wikingom dowodzonym przez Thora, ale obaj zostali zabici przez Gorr'a Rzeźnika Boga (tylko krew Peruna i ścięty Czarnobóg byli świadkami) w nienazwanym mieście.

Czasy współczesne

W tym właśnie mieście bezimienny barman zawarł z nim umowę, służąc jako gospodarz, który zamanifestował się na planecie Ziemi, barman zbierał turystów, których pogardzał za to, że obrażali swój kraj i nie dbali o swoją historię, podczas gdy Czarnobóg mógł "polować" na ulicach, szukając ludzi do jedzenia, aby zdobyć energię i pewnego dnia dołączyć do wojny. Ich połączenie pozornie działało wokół lampy. Pewnego dnia zaatakował turystów, ale został skonfrontowany z Hulkiem (Bruce Banner), którego Czarnobóg nie był w stanie pozbawić pełni mocy i został pokonany. Banner wywnioskował związek i stawił czoła barmanowi rozbijając lampę.

Moce i umiejętności

Moce

  • Czarnobóg potrafi używać żywiciela, aby móc zamanifestować swoją obecność.
  • Mógł żywić się energią śmiertelników.

Słabości

  • Czarnobóg nie mógł wytrzymać przyjęcia zbyt dużej ilości energii, jak np. ilości energii, jaką posiada Hulk.
Advertisement