FANDOM

Elena Cardenas była najemcą mieszkania w budynku, który chciał przejąć Wilson Fisk.

Zdolności

Brak niezwykłych umiejętności.

Historia

Elena Cardenas wynajęła od Armanda Tully'ego mieszkanie w Hell's Kitchen. Po latach Armand Tully zgłosił się do kancelarii Landman i Zack, aby rozpocząć eksmisję lokatorów z kamienicy i zamienić domy na luksusowe mieszkania własnościowe. W celu pozbycia się mieszkańców wynajął on ekipę remontową, która w rzeczywistości niszczyła mieszkania demolując je i odcinając od dostaw wody, ciepła i gazu. Elena wraz z sąsiadami zdecydowała się prosić o pomoc Kancelarię Nelson i Murdock, w której poznała prawników Matta Murdocka, Franklina Nelsona oraz sekretarkę Karen Page. Matt zapewnił ją, że zrobią wszystko, aby mogła zatrzymać mieszkanie.

Foggy i Karen odwiedzili Elenę, która przygotowała im obiad i zaimprowizowała randkę. W pewnej chwili budynkiem wstrząsnął wybuch, w wyniku którego Elena została ranna. W Metro-General Hospital rany Eleny opatrzyła Claire Temple.

Na pozbyciu się lokatorów zależało również Wilsonowi Fiskowi, którego zobowiązywała do tego umowa z Nobu. Pierwotnie lokatorom proponował pieniądze w zamian za opuszczenie domu. Później jednak starając się przyciągnąć uwagę człowieka w masce i rozwiązać problemy z kamienicą, wynajął narkomana, który zabił Elenę.

Media

Pełna lista wystąpień Eleny Cardenas

Ciekawostki