Marvel Wiki
Advertisement

Historia

Wczesne życie

Emily nie wiedziała, że jest człowiekiem z nieludzkim pochodzeniem. Mieszkała wraz ze swym dziadkiem i bratem.

Chmura Terrigenowa

Chmura Terrigenowa dotarła do ich obszaru i dotknęła całą rodzinę, a każdy z nich wszedł w kokon. Emily wyskoczyła ze swojego kokonu i zobaczyła stojącego nad nią dziadka, gdy obaj wiedzieli, że przeszli jakąś metamorfozę. Wybiegła ze swojego pokoju, by sprawdzić, co się dzieje z bratem, który jeszcze się nie pojawił. W tym czasie dziadek Emily powiedział, że to, co się wydarzyło, pozwoli im uratować świat.

Avengers Unity Division

Minęło osiem miesięcy, a Emily, która teraz nazywa się Synapse, została członkiem Avengers Unity Division Steve'a Rogersa jako przedstawiciel Nieludzi. Pomimo tego, że Rogers był nieprzystosowany do publicznego spojrzenia na życie i roli superbohatera, nalegał, aby Emily pozostała przy zespole i poręczyła za jej zdolności, mimo że było trochę napięcia z innym członkiem, Rogue, która była mutantem. Pierwsza bitwa Synapse jako Avenger była przeciwko Super Adaptoidowi.

Podczas bójki próbowała odczytać umysł adaptoida, ale bez skutku, więc użyła swojej telepatii do kontrolowania stada gołębi, aby zaatakować go, podczas gdy reszta zespołu była w stanie go pokonać na dobre.

Moce i umiejętności

Moce

Advertisement