Eugene "Flash" Thompson - szkolny chuligan, który dawniej znęcał się nad Peterem Parkerem, ale jest fanem jego alter ego, czyli Spider-Mana.

Galeria

Zdolności

Wcześniej nie posiadał żadnych nadludzkich mocy, był zwyczajnym, wszechstronnym atletą. W szkole średniej zasłynął w grze w amerykański futbol. Jest również świetnym bokserem i przeszedł szkolenie wojskowe. Od pewnego czasu posiada swoje alter ego Agenta Venoma, superbohatera i cennego sojusznika S.H.I.E.L.D..

Historia

Dzieciństwo

Flash od zawsze dokuczał Peterowi Parkerowi.

Liceum

Po tym, jak Thompson dostał się od Midtown High School, nic się nie zmieniło. Nadal często znęcał się nad Peterem.

Impreza u Harry'ego

Podczas imprezy u Harry'ego Osborna, Flash został opętany przez Venoma. Po krótkiej walce z bohaterami, symbiot zostawił go.

Ucieczka przed Rhino

Po jakimś czasie Alex O'Hirn, któremu Eugene dokuczał, stał się Rhino i zaczął polować na swojego prześladowcę. Flasha uratował Spider-Man. Gdy Alex był już zakuty w kajdanki, Thompson obiecał sobie, że już nie będzie więcej nikomu dokuczał.

Agent Venom

Flash postanowił, że zacznie działać jako bohater. W tym celu udał się za Spider-Manem walczącym z Scorpionem. Scorpion miał na sobie Venoma. Podczas walki Spidey zabrał symbiota do fiolki, ale ten część siebie ukrył w bucie Flasha. Na następny dzień Beetle zaatakował szkołę w poszukiwaniu Venoma. Wtedy Thompson i Venom połączyli się. Razem z Spider-Manem pokonali Beetle'a oraz jego zleceniodawcę Taskmastera. Od tej pory Eugene zaczął działać jako Agent Venom i przyłączył się do S.H.I.E.L.D..

Media

Komiksy

Seriale

Ciekawostki