FANDOM

Zdolności Edytuj

Hector nie posiada nadludzkich zdolności, lecz dzięki Amuletowi Białego Tygrysa ma zwiększoną silę, szybkość, zręczność, refleks, czas reakcji, koordynację, równowagę, wytrzymałość oraz umiejętności walki.

Historia Edytuj

Przed karierą bohatera Edytuj

Hector urodził się w Puerto Rico. Zaczął studiować w Empire State University w Nowym Jorku. To tutaj znalazł Amulet Białego Tygrysa. Odkrył, że dzięki niemu jest znacznie silniejszy, szybszy i wytrzymalszy niż zwykły człowiek.

White Tiger Edytuj

Po zdobyciu amuletu, Hector zaczął działać jako bohater. Już na początku było trudno. Został bowiem podejrzany o śmierć Manuela Lopeza i zaatakowany przez Prowlera, który chciał go pomścić. Później musiał się zmierzyć z Jack of Hearts, który uważał go za mordercę jego ojca. Kiedy stanął przed Blackbyrdem, detektywem D'Angelo i swoją siostrą Awildą, ujawnił swoją tożsamość. Po odparciu ataków najemników, chcących porwać Jack of Hearts, doszło do ostatecznej bitwy w której Hectorowi pomógł Iron Fist i Shang-Chi.

Po latach walki z przestępczością prawie ginie, a jego tożsamość zostaje upubliczniona przez Lightmastera. Po tych wydażeniach Hector odszedł na emeryturę.

Powrót i śmierć Edytuj

Po jakimś czasie Hector wrócił do roli White Tigera. Niedługo potem został wrobiony w morderstwo i skazany. Postanowił uciec. Niestety podczas ucieczki został zastrzelony przez policjantów i zginął. Po jego śmierci okazało się, że był niewinny.

Media Edytuj

Ciekawostki Edytuj