Marvel Wiki
Advertisement

Hope Shlottman - studentka, jedna z ofiar Kilgrave'a.

Zdolności

Brak niezwykłych zdolności

Historia

Hope była studentką i sportowcem. Gdy pewnego dnia dziewczyna wyprowadziła się z mieszkania, wsiadła do samolotu i przestała dawać znaki życia, jej rodzice państwo Bob i Barbara Shlottman postanowili zgłosić się do prywatnej detektyw Jessiki Jones z nadzieją na odnalezienie córki. Współlokatorzy zaginionej zdradzili, że dziewczyna odeszła z nieznanym mężczyzną. W wyniku śledztwa Jessica odkryła, że Hope została porwana przez Kilgrave'a, który posiada zdolność wpływania na ludzkie umysły. Detektyw pojawiła się w hotelu, w którym zatrzymał się porywacz i podczas jego nieobecności odnalazła dziewczynę w jednym z apartamentów w łóżku. Ponieważ Hope będąc nadal pod wpływem Kilgrave'a wierzyła, że nie może się ruszyć z łóżka, Jones była zmuszona wynieść ją z apartamentu siłą. Gdy wydawało się, że psychika Hope wróciła do normy i z biura odebrali ją państwo Shlottman, dziewczyna wyciągnęła pistolet i zabiła własnych rodziców.

Gdy dziewczyna została aresztowana pod zarzutem morderstwa, Jessica robiła wszystko aby udowodnić winę Kilgrave'a i wypuścić Hope z więzienia. Z prośbą o pomoc w jej uwolnieniu zgłosiła się do znajomej prawniczki Jeri Hogarth. W trakcie zbierania dowodów przeciw porywaczowi, okazało się, że Hope była z nim w ciąży. Zrozpaczona próbowała poronić namawiając współwięźniarki aby ją pobiły. Później skutecznie przerwała ciążę za pomocą tabletek.

Ostatecznie Hope udało się opuścić więzienie, jednak Kilgrave ponownie ją porwał. Gdy Jessica odnalazła ich w jednej z restauracji, gdzie Kilgrave próbował zmusić grupę ludzi do masowego samobójstwa, Hope podcięła sobie gardło kawałkiem szkła chcąc pokrzyżować plany swojego oprawcy.

Media

Seriale

Pełna lista wystąpień Hope Shlottman

Ciekawostki

Advertisement