FANDOM

Hope Shlottman - studentka, jedna z ofiar Kilgrave'a.

Zdolności Edytuj

Brak niezwykłych zdolności

Historia Edytuj

Hope była studentką i sportowcem. Gdy pewnego dnia dziewczyna wyprowadziła się z mieszkania, wsiadła do samolotu i przestała dawać znaki życia, jej rodzice państwo Bob i Barbara Shlottman postanowili zgłosić się do prywatnej detektyw Jessiki Jones z nadzieją na odnalezienie córki. Współlokatorzy zaginionej zdradzili, że dziewczyna odeszła z nieznanym mężczyzną. W wyniku śledztwa Jessica odkryła, że Hope została porwana przez Kilgrave'a, który posiada zdolność wpływania na ludzkie umysły. Detektyw pojawiła się w hotelu, w którym zatrzymał się porywacz i podczas jego nieobecności odnalazła dziewczynę w jednym z apartamentów w łóżku. Ponieważ Hope będąc nadal pod wpływem Kilgrave'a wierzyła, że nie może się ruszyć z łóżka, Jones była zmuszona wynieść ją z apartamentu siłą. Gdy wydawało się, że psychika Hope wróciła do normy i z biura odebrali ją państwo Shlottman, dziewczyna wyciągnęła pistolet i zabiła własnych rodziców.

Gdy dziewczyna została aresztowana pod zarzutem morderstwa, Jessica robiła wszystko aby udowodnić winę Kilgrave'a i wypuścić Hope z więzienia. Z prośbą o pomoc w jej uwolnieniu zgłosiła się do znajomej prawniczki Jeri Hogarth. W trakcie zbierania dowodów przeciw porywaczowi, okazało się, że Hope była z nim w ciąży. Zrozpaczona próbowała poronić namawiając współwięźniarki aby ją pobiły. Później skutecznie przerwała ciążę za pomocą tabletek.

Ostatecznie Hope udało się opuścić więzienie, jednak Kilgrave ponownie ją porwał. Gdy Jessica odnalazła ich w jednej z restauracji, gdzie Kilgrave próbował zmusić grupę ludzi do masowego samobójstwa, Hope podcięła sobie gardło kawałkiem szkła chcąc pokrzyżować plany swojego oprawcy.

Media Edytuj

Seriale Edytuj

Pełna lista wystąpień Hope Shlottman

Ciekawostki Edytuj