Hope Summers Ziemia 616.jpg

Hope Summers

Dane

Name:

   Summers, Hope

   Hope Summers

Poprzednie pseudonimy:

   Mutant Messiah, Messiah Child, Hub, Throat Slicer, Little Girl, Little Momma, Master

Uniwersum:

   616

Tożsamość:

   tajna

Wzrost:

   5'6" (168 cm)

Waga:

   106 lbs. (48 kg)

Kolor włosów:

   rude

Kolor oczu:

   zielone

Zajęcie/zawód:

   uczennica

Klasa postaci:

   mutant

Status prawny:

   nienotowana

Stan cywilny:

   panna

Narodowość:

   Amerykanka

Miejsce narodzin:

   Cooperstown, Alaska

Znani krewni:

   Nathan Summers (przyszywany ojciec), Scott Summers (przyszywany dziadek), Alex Summers (przyszywany wuj), nienazwani rodzice, reszta rodziny Summersów

Powiązania z grupami:

   X-Men, Five Lights, X-Force

Baza operacyjna:

   San Francisco, Utopia

Pierwsze pojawienie się:

   X-Men vol.2 #205

Galeria

Zdolności

Hope posiada szereg mocy, najważniejszą jednak jest zdolność przejmowania mocy innych mutantów jedynie poprzez obserwację. Dodatkowo może w dowolnym czasie przywołać zdobytą w ten sposób moc. Kolejną zdolnością jest "Aura Phoenix" - wszystko sugeruje, że jej siła psychokinetyczna jest nieograniczona.

Historia

Ziemia-616

Hope była pierwszym narodzonym mutantem po wydarzeniach z M-Day, po których większość mutantów utraciło swoje moce. Po wykryciu dziewczynki przez Cerebro, urządzenie wybuchło co mogło świadczyć o wielkiej mocy mutanta. X-Meni podekscytowani wiadomością udali się do Cooperstown. Noworodek miał się stać w pewnym sensie Mesjaszem nie tylko dla mutantów, ale także dla całej rasy ludzkiej. A według niektórych zwiastował zniszenie w co także wierzył Bishop, który chciał uśmiercić Hope. Na szczęście zapobiegł temu Cable. Wkrótce jednak została porwana przez Marauders'a, który miał ją zanieść do Mistera Sinistera (tak naprawdę była to Mystique), która zmusiła swoją przybraną córkę Rogue, by dotknęła dziewczynki ku ich zdziwieniu Hope nie tylko przeżyła, ale także uzdrowiła Anne Marie z nadmiaru mocy. Po uratowaniu małej mutantki przez X-Men, Scott zadecydował by jego syn Cable zaopiekował się małą Hope, a także gdy dziewczynka miała 7 lat zabrał ją do przyszłości nie wiedząc, że podąża za nimi Bishop. Niestety po przybyciu do przyszłości zorientowali, się że ich wehikuł czasu został poważnie uszkodzony. Na nieszczęście Hope została porwana i przetrzymywana przez Stryfe'a współpracującego z Bishopem. Do ratunku dziewczynki przyczynili się członkowie drużyny X-Force lecz niestety nie mieli jak wrócić z powrotem co spowodowało, że Summersi kilka lat pozostali w przyszłości. Hope było to na rękę gdyż zaprzyjaźniła się z X-23 jednak wraz z Cablem udali się do Bishopa, aby wykraść mu jedyny wehikuł czasu. Podczas walki ujawniła się moc Hope i dzięki telekinezie zmieniła tor lotu pocisku i po całej walce wysłali Lucasa w 67 000 rok naszej ery, a następnie wrócili do domu.

Media

Komiksy

Filmy

Seriale

Gry

Ciekawostki

  • Jest pierwszym narodzonym mutantem po M-Day.