Marvel Wiki
Advertisement

Julius T. Flakfyser (Earth-616) from Slapstick Vol 1 1.jpg

Historia

Gdy Steve Harmon znalazł się w sferze Wymiaru X, rezydent Scientist Supreme (który przypominał Groucho Marksa) pomógł mu opanować swoją nową formę - ciało składające się z żyjących niestabilnych cząsteczek nazwanych Electroplasm. To w istocie czyniło z niego żywą postać z kreskówek. Naukowiec, który został wyrzucony ze swojego stanowiska przez Overlord'a, teoretyzował, że Steve przybył do swojej nowej postaci, ponieważ był nieco poza synchronizacją podczas wchodzenia na portal do zabawy. Wykorzystując nowe uprawnienia i mapę, na jaką miał naukowiec, Steve uwolnił wielu udomowionych Ziemian od złych klaunów z wymiaru X i ich władcy Overlord. Dowiedziało się, że tak długo oczekiwał naukowiec. Plan Overlorda polegał na praniu mózgu Ziemian, tak aby ich wiara była wystarczająca, aby dać Overlordowi wszystko, czego tylko zechce. Plany Overlorda zostały uwieńczone, gdy wiara, która utrzymywała swój zamek, ustąpiła, gdy ludzie odzyskali właściwe umysły. Zamek zadziałał. Uwięzieni ludzie biegli do portalu, a następnie szybko przez potwory klaunów. Steve zniszczył lustro, eliminując wpływ klowna na tę rzeczywistość. Kilka minut później Steve znalazł swojego najlepszego przyjaciela, który zgodził się mu pomóc.

Advertisement