Marvel Wiki
Advertisement

Kar Toon – chłopiec, twórca Copy Cata i dwóch krów, jedna z pierwszych postaci Marvela. Zadebiutował w historii Kar Toon and his Copy Cat wydanej w 1 zeszycie serii Motion Picture Funnies Weekly Vol. 1, który nie doczekał się kontynuacji.

Historia

Nie wiemy zbyt wiele o tej postaci. Wiadomi, że kiedy Kar Toon był kilkuletnim chłopcem, posiadał aparat fotograficzny, za pomocą którego chciał stworzyć kreskówkę. Po narysowaniu kota i zrobieniu mu zdjęcia odkrył, że jego rysunek ożył, może się pomniejszać i powiększać oraz powtarza jego ostatnie słowa. Z powodu tej ostatniej zdolności, Kar Toon nazwał go Copy Catem (ang. Copy Cat = kopiujący kot). Następnie Kar narysował krowę, która miałaby dać Copy Catowi mleko, ale gdy kot się jej wystraszył, Kar wyrwał kartkę z bloku i wyrzucił rysunek. Kar narysował małe cielę, które zastąpiłoby krowę. Wtedy odkrył, że krowa z wyrzuconego rysunku żyje. Cielę także ożyło. Następnie usłyszał pukanie swojego wuja, który obiecał mu w dzieciństwie, że skręci mu kark, jeśli Kar jeszcze kiedyś zrobi mu głupi dowcip.

Advertisement