FANDOM

Kilgrave - czarny charakter o osobowości psychopatycznej ze zdolnością kontroli innych umysłów. Nie posiada zahamowań moralnych i ma obsesję na punkcie Jessici Jones.

Zdolności Edytuj

Potrafi kontrolować inne osoby przebywające w pobliżu wydając im słowne polecenia. Dzieje się to za sprawą wytwarzanego przez jego ciało wirusa. Początkowo kontrola trwała dwanaście godzin. Później dzięki wzmocnieniu wirusa udało mu się wydłużyć kontrolę na dobę i działać za pomocą środków przekazu elektronicznego. Ofiary Kevina często były zmuszane do czynności przysparzających im cierpienie psychiczne i fizyczne, a nawet powodujących śmierć. Jego moc przestaje działać po zastosowaniu środka znieczulającego (np. Sufentanil), który blokuje część mózgu odpowiedzialną za jego moc.

Historia Edytuj

Gdy Kevin Thompson był dzieckiem, zdiagnozowano u niego schorzenia neurologiczne. Jego rodzice aby go ratować, zastosowali eksperymentalne i bolesne leczenie, w wyniku którego zyskał moc kontroli nad umysłami innych osób. Swoje zdolności wykorzystał do zniewolenia rodziców. Własnej matce rozkazał przyłożyć sobie rozgrzane żelazko do twarzy. Opuścił rodzinny dom i przemierzał świat zmuszając ludzi do utrzymywania go.

Kilgrave poznał Jessicę, gdy obezwładniała przestępców atakujących Malcolma Ducasse. Jej nadzwyczajna siła zaintrygowała go na tyle, że postanowił kontrolować Jones, a po jakimś czasie się w niej zakochał. Gdy dowiedział się, że Reva Connors jest w posiadaniu dysku zewnętrznego z nagraniem przeprowadzonym na nim eksperymentów, postanowił go odnaleźć. Zmusił Connors do ujawnienia, w którym miejscu zakopany jest dysk, a Jones do wykopania go gołymi rękoma. Po odzyskaniu materiałów polecił Jessice zająć się Revą, w wyniku czego zabiła kobietę mocnym uderzeniem. Po wykonaniu rozkazu Jessica powoli zaczęła odzyskiwać samodzielność i podążać w innym kierunku niż Kevin. Zaskoczony tym Kilgrave nie zauważył jadącego autobusu i wpadł pod pojazd. Ponieważ w wypadku stracił obie nerki, zmusił innego człowieka, aby oddał mu własne organy.

Media Edytuj

Seriale Edytuj

Pełna lista wystąpień Kevina Thompsona

Ciekawostki Edytuj