FANDOM

Opis

Streszczenie

Matthew Murdock i Franklin Nelson otwierają kancelarię prawniczą. Pomagają Karen Page, która w zamian postanawia zostać ich sekretarką. Człowiek w czerni ratuje ludzi w Hell's Kitchen i zaczyna sprawiać problemy liderom grup przestępczych.

Pełen Opis

Serial rozpoczyna retrospekcja ukazująca okoliczności wypadku Matta Murdock'a, w czasie którego utracił wzrok.

Matt spowiada się Ojcowi Lantom'owi z czynów, które dopiero zamierza zrealizować. Później w dokach ratuje kobiety, które zamierza porwać Turk Barrett.

Matt razem z Foggym Nelsonem kupują nieruchomość i otwierają Kancelarię Nelson i Murdock. Ich pierwszą klientką jest Karen Page pracująca w firmie Union Allied Construction, znaleziona zakrwawiona we własnym mieszkaniu wraz z martwym Danielem Fisher'em. Podczas przesłuchania okazuje się, że ofiarą był jej kolega z pracy, z którym poszła na drinka.

James Wesley spotyka się z Clydem Farnum, który jest dłużny pieniądze panu Rigoletto. James informuje, że dług przejął jego pracodawca Wilson Fisk i pokazuje film, na którym córka Clyda jest obserwowana przez mordercę o nazwisku Rance. Clyde pod wpływem szantażu próbuje zamordować Karen w areszcie. Matt proponuje policji rozwiązanie, mają wypuścić Karen w zamian za to, że próba jej morderstwa nie wycieknie do mediów.

Karen wyjawia Mattowi, że jej szef McClintock, główny księgowy w Union Allied, dostał częściowo zakodowany plik dokumentujący ogromne przelewy oznaczone jako fundusz emerytalny. Zdradza, że powiedziała o tym Danielowi Fisher'owi podczas spotkania przy drinku i zaraz po tym straciła przytomność. Matt postanawia się nią zaopiekować i zaprasza ją do swojego mieszkania. Karen okłamuje go, że nie jest w posiadaniu pendrive'a z plikiem z Union Allied, jednak Matt dzięki umiejętności wsłuchania się w rytm bicia serca wyczuwa kłamstwo.

Na dachu jednego z budynków odbywa się spotkanie liderów grup przestępczych. Zamiast Wilsona Fiska pojawia się jego asystent James Wesley, z czego pozostali uczestnicy są niezadowoleni. Rosjanie opowiadają, że ich ludzie zostali zaatakowani w dokach przez człowieka w czarnej masce.

Karen zostaje zaatakowana przez Rance'a, który odbiera jej pendrive i próbuje pozbawić ją życia. Ratuje ją Matt skrywając się pod czarną maską i po wygranej walce odbiera pendrive. Karen przestrzega go, że nie można ufać policji i przekazać im pliku, dlatego Matt postanawia wywołać skandal upubliczniając dane w mediach. Następnego dnia Karen proponuje dołączenie do Kancelarii Nelson i Murdock jako sekretarka. Po skandalu Wesley informuje Fisk'a, że McClintock został uciszony pozorując samobójstwo poprzez przedawkowanie pigułek. Clyde Farnum i Rance zostają zamordowani. Rosjanie porywają dziecko na oczach ojca, co dzięki wyostrzonemu słuchowi słyszy z dalekiej odległości Matt.

Postacie

Główni Bohaterowie

Poboczni Bohaterowie

Przeciwnicy

Inni

Lokalizacje

Wydarzenia

Ciekawostki