FANDOM

Opis

Streszczenie

Foggy Nelson czuje się oszukany przez Matta, że ten nie zdradził mu dotychczas swojego sekretu. Ben Urich walczy o ubezpieczenie medyczne dla żony. W trakcie bankietu zorganizowanego przez Fisk'a, goście zostają otruci.

Pełen Opis

Matt budzi się opatrzony we własnym mieszkaniu w towarzystwie Nelson'a. Foggy ma do niego żal, że nie wiedział nic o jego zdolnościach i podwójnym życiu. Podczas rozmowy telefonicznej z Karen zataja jednak prawdziwą przyczynę obrażeń Matta i opowiada jej o wypadku komunikacyjnym. Po burzliwej rozmowie z Mattem, Foggy czując się oszukany wychodzi z jego mieszkania i udaje się do biura, gdzie pakuje swoje rzeczy.

Wilson Fisk spotyka się z Madame Gao, która zwraca mu uwagę, że jest rozdarty przez pragnienia, które kierują jego sercem. W późniejszym czasie te same spostrzeżenia przekazuje mu Leland Owsley. Wyraża również swoje niezadowolenie, że Fisk poprzez człowieka w czarnej masce pozbawił życia Nobu.

Ben Urich odwiedza żonę w szpitalu. Shirley Benson informuje go, że skończyło się ubezpieczenie medyczne i będzie musiał zabrać Doris ze szpitala. Ben odwiedza Karen Page w biurze i przekazuje jej wszystkie swoje notatki na temat Union Allied Construction. Karen namawia go aby odwiedzić jeden z domów opieki z myślą o umieszczeniu w nim Doris. Okazuje się, że był to pretekst aby porozmawiać z mieszkającą w nim Marlene Vistain, matką Fisk'a.

Wilson w towarzystwie bogaczy bierze udział w bankiecie. Po jego przemówieniu część gości zostaje otruta, w tym jego ukochana Vanessa Marianna.

W retrospekcji ukazane zostały czasy studenckie Matta i Foggiego oraz ich wspólna praca w Landman i Zack.

Postacie

Główni Bohaterowie

Poboczni Bohaterowie

Przeciwnicy

Inni

Lokalizacje

Wydarzenia

Ciekawostki