Opis

Streszczenie

Otruta Vanessa zapada w śpiączkę. Claire Temple opuszcza miasto. Karen Page po powrocie od Marlene Vistain zostaje porwana przez Jamesa Wesley'a.

Pełen Opis

Wilson Fisk transportuje Vanessę do szpitala. Na miejscu Leland Owsley próbuje przekonać Jamesa Wesley'a, że za atakiem stoją Japończycy lub człowiek w czarnej masce. Kolejne trzy otrute osoby umierają, a Vanessa zapada w śpiączkę. Lekarz informuje, że jest szansa, że wróci do zdrowia.

Matta odwiedza Claire Temple i zszywa mu rany. Przekazuje mu, że opuszcza miasto i nie będzie szansy na ich związek dopóki Hell's Kitchen potrzebuje człowieka w czerni.

Karen zdradza Mattowi, że udała się do matki Wilsona Fisk'a i dowiedziała się, że Wilson w wieku dwunastu lat roztrzaskał głowę ojca. Matt zwraca jej uwagę, że podstąpiła nierozważnie, gdyż mogli zauważyć ją ludzie Fisk'a. Page spotyka się z Nelson'em w barze i próbuje dowiedzieć się co się dzieje z relacjami pomiędzy nim a Murdock'iem. Foggy informuje, że ich relacje się pogorszyły, jednak nie zdradza jednak sekretu Matta.

Wesley postanawia porwać Karen Page, gdy dowiaduje się, że w celu poznania przeszłości jego szefa spotkała się z Marlene Vistain. Przetrzymując ją w magazynie żąda zakończenia śledztwa i grozi, że zanim ją zabije, wpierw pozbawi życia jej przyjaciół i rodzinę, w tym Bena Urich'a, Foggiego Nelson'a i Matta Murdock'a. Karen wykorzystując moment nieuwagi spowodowany dzwonkiem telefonu, przejmuje broń i kilkukrotnie strzela z niej w klatkę piersiową Wesley'a.

Postacie

Główni Bohaterowie

Poboczni Bohaterowie

Przeciwnicy

Inni

Lokalizacje

Wydarzenia

Ciekawostki