FANDOM

Opis

Streszczenie

Vanessa odzyskuje siły, a Wilson szuka sprawcy otrucia. Matt dociera do magazynu heroiny Madame Gao. Wieczorem Bena odwiedza Fisk.

Pełen Opis

Vanessa odzyskuje w szpitalu przytomność. Wilson Fisk obiecuje jej, że ludzie którzy próbowali ją otruć poniosą konsekwencje. Ludzie Fisk'a odnajdują ciało Jamesa Wesley'a. Wilson prosi Lelanda, aby dowiedział się kto próbował otruć Vanessę i zabił Wesley'a. Zdając sobie sprawę, że tożsamość jego matki nie jest już tajemnicą, postanawia przenieść Marlene Vistain do zakładu we Włoszech.

Foggy spotyka się w Barze Josie z Marci Stahl i przekazuje jej akta zawierające informacje na temat związku Wilsona Fisk'a ze sprawą przejęcia kamienicy, w której mieszkała Elena Cardenas. Namawia Marci aby zajęła się sprawą Wilsona przedstawionego w aktach jako szefa przestępczego świata.

Matt pokazuje Benowi Urich'owi porcję heroiny oznaczoną znakiem Stalowego Węża. Zgodnie ze wskazówkami Bena udaje się na ulicę, na której niewidomi dystrybuują narkotyk. Śledząc niewidomego dostaje się do magazynu nadzorowanego przez Madame Gao, który udaje mu się zniszczyć wraz z zapasem heroiny.

Madame Gao zadaje pytanie Lelandowi, czy Wilson domyśla się, że oboje są winni otrucia. Informuje, że w planach ma powrót do ojczyzny, aby rozmyślać nad przyszłością.

Karen Page nikomu nie zdradza, że zabiła Wesley'a. Przed drzwiami wejściowymi do mieszkania Bena Urich'a przekazuje mu, że jak najszybciej musi zająć się publikacją historii morderstwa ojca Wilsona. Wyraża obawę, że wyjazd do domu opieki w Saint Bénézet nie jest już tajemnicą. Ben w pracy próbuje stworzyć artykuł o matce Fisk'a, jednak z tego powodu jego szef Ellison zwalnia go z pracy. Wieczorem gdy Ben rozpoczyna pracę nad blogiem, w którym zamierza ujawnić całą prawdę, do mieszkania zakrada się Fisk i morduje go.

Postacie

Główni Bohaterowie

Poboczni Bohaterowie

Przeciwnicy

Inni

Lokalizacje

Wydarzenia

Ciekawostki