FANDOM

Opis

Streszczenie

Leland Owsley przyznaje się do otrucia Vanessy. Foggy pragnie powrócić do dawnej współpracy w kancelarii. Matt próbuje odnaleźć Carla Hoffmana, którego zeznania mogą obciążyć Wilsona Fiska.

Pełen Opis

Leland Owsley ostrzega Wilsona Fiska, że bez funduszy pochodzących z dystrybucji heroiny może mieć problemy z płynnością finansową. Gdy Wilson prosi o pomoc Lelanda w analizie nieprawidłowości na jego kontach bankowych, Owsley reaguje nerwowo. W końcu wyjawia prawdę, że kradnie pieniądze Wilsona a Vanessa została otruta z inicjatywy jego i Madame Gao. Jako zabezpieczenie własnego życia informuje Fiska, że przetrzymuje detektywa Hoffmana, który w każdej chwili może wszystko opowiedzieć federalnym. Wilson w napadzie złości zabija Lelanda Owsley'a.

Foggy odwiedza Matta w Siłowni Fogwella i wyjawia, że Marci kopiuje dla niego pliki z Kancelarii Landman i Zack dotyczące Fiska i Owsley'a. Matt ma do niego żal, że nie zjawił się na pogrzebie Bena Urich'a. Foggy zdradza, że nie pragnie niczego bardziej niż powrotu do wspólnej pracy w Kancelarii Nelson i Murdock. Matt jako człowiek w masce udaje się do Melvina Pottera i otrzymuje od niego kostium ochronny oraz pałki do walki, które ten dla niego wykonał.

Sierżant Brett Mahoney przekazuje Mattowi i Foggy'emu, że w mieszkaniu Bena Uricha nie znaleziono żadnych odcisków palców ani dysków lub notatek z informacjami. Zastanawia się nad powiązaniami Wilsona Fiska z tą śmiercią oraz opłacaniu przez niego połowy komisariatu. Matt przypadkiem słyszy rozmowę innego policjanta na temat zlecenia poszukiwania detektywa Hoffmana i postanawia odnaleźć go pierwszy.

Karen Page przeglądając akta natrafia na informację o ukrytej nieruchomości zarejestrowanej na Silver & Brent. W tym budynku okazuje się być przetrzymywany detektyw Hoffman, którego próbują zabić policjanci pracujący na zlecenie Fiska. Ratuje go człowiek w czerni i daje mu szansę przeżycia w zamian za przyznanie się do winy. Detektyw Hoffman udaje się na policję i składa zeznania obciążające Fiska, senatora Randolpha Cherryha, wielu policjantów, prawników, dziennikarzy i sędziów. Dzięki jego oświadczeniu w mieście trwa obława na skorumpowanych ludzi współpracujących z Fiskiem. Wilson trafia do aresztu, jednak przewożący go konwój zostaje ostrzelany, a on sam uwolniony. Matt dzięki wyostrzonym zmysłom tropi uciekiniera, obezwładnia go i oddaje w ręce sierżanta Bretta Mahoney'a. Po sukcesie człowieka w masce, prasa nazywa go Daredevilem.

Fisk nie dociera na umówioną godzinę na lądowisko helikopterów, na którym czeka na niego Vanessa. W związku z tym zmuszona jest sama odlecieć do wcześniej ustalonej kryjówki. Fisk zostaje uwięziony w pojedynczej celi na wyspie Ryker.

Postacie

Główni Bohaterowie

Poboczni Bohaterowie

Przeciwnicy

Inni

Lokalizacje

Przedmioty

Wydarzenia

Ciekawostki