FANDOM

Opis

Streszczenie

Matt zostaje ranny, opatruje go Claire Temple. Po odzyskaniu sił udaje się do opuszczonego magazynu, aby odbić porwanego przez Rosjan chłopca.

Pełen Opis

Santino odnajduje w koszu na śmieci poobijanego Matta Murdock'a bez maski. Woła Claire Temple, która jako pielęgniarka opatruje jego rany. Claire nazywa go Mike, gdyż ten nie zdradza swojego prawdziwego imienia. Matt wyjawia, że próbował uratować porwane dziecko, jednak w magazynie czekała na niego pułapka. Do mieszkania Claire puka Semyon i próbuje uzyskać informacje na temat miejsca pobytu człowieka w masce. Matt atakuje Semyona, wydobywa z niego informacje na temat lokalizacji dziecka i zrzuca mężczyznę z dachu. Następnie w pojedynkę odbija chłopca Rosjanom.

W retrospekcji Matt odkrywa, że jego ojciec zmuszony trudną sytuacją finansową uczestniczy w ustawionych walkach bokserskich. Od Roscoe Sweeney'a i Samuela Silke dostaje propozycję ustawionej walki z Creel'em, którą ma przegrać. Powodowany wyrzutami sumienia wobec syna, decyduje się ostatecznie wygrać walkę, jednak z tego powodu zostaje zaraz po niej zamordowany.

Postacie

Główni Bohaterowie

Poboczni Bohaterowie

Przeciwnicy

Inni

Lokalizacje

Wydarzenia

Ciekawostki