FANDOM

Opis

Streszczenie

Rosjanie porywają Claire. Bracia Rankskahov otrzymują propozycję przejścia do struktur Fiska. Fisk zaprasza na kolację Vanessę. Ben Urich przestrzega Karen, aby nie zagłębiała się w temat Union Allied Construction.

Pełen Opis

James Wesley zarzuca Rosjanom, że nie potrafią poradzić sobie z człowiekiem w czarnej masce, przez którego dystrybucja produktu Madame Gao została narażona. Oferuje przejęcie braci Rankskahov do struktur Fiska, na co obaj zainteresowani się nie zgadzają.

Bracia Rankskahov odwiedzają w szpitalu Semyona, który zapadł w śpiączkę po zepchnięciu z dachu przez człowieka w masce. Po aplikacji pobudzającego zastrzyku wyjawia on, że wraz z zamaskowanym na dachu była kobieta. Ta informacja prowadzi ich do mieszkania Claire Temple, gdzie zastają Santino a później porywają Claire. Matt dzięki wskazówkom Santino odbija kobietę z rąk Rosjan.

Wilson Fisk odwiedza galerię sztuki i zaprasza Vanessę na kolację. Wyjawia jej, że w swoich działaniach zależy mu wyłącznie na ulepszeniu miasta, które jest dla niego bardzo ważne. Kolację niespodziewanie przerywa Anatoly Rankskahov, który chce porozmawiać z Fiskiem na temat wejścia Rosjan w struktury. Fisk jednak po wyjściu z restauracji brutalnie morduje Anatolego twierdząc, że z jego powodu został zawstydzony w oczach kobiety.

Karen spotyka się z Benem Urichem, jednak ten proponuje jej odsunięcie się od tematu Union Allied Construction. Dziewczyna pojawia się na aukcji przedmiotów po likwidacji tej firmy, gdzie pojawia się również Ben ostrzegając ją przed podejrzanymi uczestnikami licytacji. Oboje spotykają się na kolacji, gdzie Ben prosi ją o podpisanie ugody, ale oferuje również pomoc w śledztwie.

W retrospekcji ukazana została historia braci Rankskahov, którzy zmuszeni byli wspólnie uciec z więzienia na Syberii.

Postacie

Główni Bohaterowie

Poboczni Bohaterowie

Przeciwnicy

Inni

Lokalizacje

Wydarzenia

Ciekawostki