FANDOM

Opis

Streszczenie

Vladimir przekonany, że jego brat został zamordowany z jego rąk człowieka w masce, próbuje go odszukać. Do Kancelarii Nelson i Murdock zgłasza się Elena Cardenas, której Armand Tully próbuje się pozbyć z kamienicy. W mieście w miejscach kontrolowanych przez Rosjan wybuchają bomby.

Pełen Opis

Rosjanie w kieszeni kurtki zamordowanego Anatolego Rankskahov'a odnajdują czarną opaskę. Vladimir jest przekonany, że za morderstwo jego brata odpowiada człowiek w czarnej masce i wysyła ludzi aby go wytropić.

Wilson Fisk spotyka się z liderami grup przestępczych i przyznaje, że z powodów osobistych pozbawił Anatolego Rankskahov'a głowy za pomocą drzwi od samochodu. Przekonuje, że Rosjanie byli nieprzewidywalni i w końcu trzeba byłoby ich wyeliminować ze wspólnego biznesu.

W Kancelarii Nelson i Murdock pojawia się Elena Cardenas prosząc o pomoc w walce z właścicielem budynku Armandem Tully'm, który próbuje pozbyć się lokatorów. Matt próbuje uzyskać więcej informacji o Tully'm na posterunku policji u sierżanta Bretta Mahoney'a. Słyszy jak w pokoju obok detektywi Blake i Carl Hoffman podczas przesłuchania zabijają przestępcę, który wypowiedział nazwisko Wilsona Fiska. Wieczorem Matt pod przebraniem atakuje Blake'a i zabiera mu komórkę, w której znajdują się lokalizacje Rosjan.

Turk Barrett przekazuje Vladimirowi Rankskahov'i informację, że znaleziono samochód ze śladami morderstwa. Sugeruje, że Anatolego zabił człowiek w masce pracujący na zlecenie Fisk'a. Vladimir natychmiast każe swoim ludziom zaopatrzyć się w broń i przygotować do walki.

Foggy i Karen spotykają się z Marci przedstawicielką firmy Landman i Zack, która od strony prawnej reprezentuje Tully'ego. Marci nakłania do opuszczenia lokalu przez panią Cardenas w zamian za 10 tysięcy dolarów. Foggy i Karen nie przystają na jej propozycję. Wieczorem oboje spędzają wieczór u pani Cardenas próbując naprawić szkody jakie wyrządzili u niej ludzie Tully'ego, co kończy się ich wspólną randką.

Vanessa spotyka się z Wilsonem Fisk'iem. Podczas kolacji w mieście wybuchają bomby w czterech punktach, w których urzędują Rosjanie. Wybuch w jednym z nich rani Vladimira Rankskahov'a. Matt odszukuje go i w chwili, gdy ze sobą walczą, najeżdża policja.

James Wesley w imieniu swojego pracodawcy dziękuje Turkowi Barrett'owi za pomoc w zniszczeniu Rosjan.

Postacie

Główni Bohaterowie

Poboczni Bohaterowie

Przeciwnicy

Inni

Lokalizacje

Wydarzenia

Ciekawostki