FANDOM

Opis

Streszczenie

Gao przekonuje Wilsona Fisk'a, że przez miłość do Vanessy cierpią jego interesy. Fisk opowiada ukochanej historię swojego dzieciństwa. Człowiek w czerni namawia Bena Urich'a aby wyjawił opinii publicznej przestępcze działania Fisk'a.

Pełen Opis

W retrospekcji Bill Fisk namawia syna Wilsona, aby brutalnie pobił nastolatka, który wcześniej się nad nim znęcał. Wieczorem rozkazuje mu usiąść naprzeciwko białej ściany i przemyśleć jakim chce być człowiekiem. Gdy żona Billa Fisk'a, Marlene, wyraża zaniepokojenie długami zaciągniętymi u pana Rigoletto, ten zaczyna ją bić paskiem. W pewnym momencie nieletni Wilson nie wytrzymuje napięcia i młotkiem roztrzaskuje głowę ojca. Po zbrodni Marlene na oczach syna pozbywa się ciała tnąc je na kawałki i wrzucając do rzeki.

Karen Page przyznaje Mattowi, że razem z Foggim badają sprawę Union Allied i chcą żeby Ben Urich napisał na ten temat artykuł. Matt odradza takie działania zwracając uwagę na związane z tym niebezpieczeństwo.

Nobu ma żal do Wilsona Fisk'a o to, że Black Sky został zabity. James Wesley informuje, że detektyw Blake wybudził się ze śpiączki. Fisk namawia detektywa Hoffman'a żeby w zamian za pieniądze zabił zastrzykiem Blake'a, który jest wieloletnim partnerem i przyjacielem Hoffman'a.

Gao odwiedza Wilsona w jego mieszkaniu i przekonuje go, że jest rozkojarzony i popełnia błędy. Poleca mu zająć się domem, w którym mieszka Elena Cardenas. Wilson jest zdenerwowany niepowodzeniem rozmowy. Uspokaja go Vanessa Marianna, którą Wesley przyprowadza do apartamentu. Fisk opowiada jej historię swojego dzieciństwa i zdradza, że zamordował ojca. Vanessa zostaje u niego na noc.

Człowiek w masce odwiedza Bena Urich'a i prosi aby ujawnił on opinii publicznej Wilsona Fisk'a jako człowieka odpowiedzialnego za wybuchy w mieście. Kolejnego dnia Fisk uprzedza działania Bena i wygłasza publiczne przemówienie jako obrońca miasta.

Postacie

Główni Bohaterowie

Poboczni Bohaterowie

Przeciwnicy

Inni

Lokalizacje

Wydarzenia

Ciekawostki