FANDOM

Opis

Streszczenie

Matt w galerii poznaje Vanessę Mariannę, partnerkę Fisk'a. Elena Cardenas zostaje zamordowana przez narkomana. Dochodzi do konfrontacji między człowiekiem w czerni a Nobu.

Pełen Opis

Detektyw Hoffman po zabójstwie Blake'a, ukrywa się przed Wilsonem Fisk'iem. Niezadowolony Nobu przypomina Wilsonowi, że obiecano mu przecznicę w zamian za pomoc w działaniach przestępczych. Aby dotrzymać obietnicy Fisk postanawia usunąć lokatorów w zamian za pozbycie się człowieka w czerni.

Matt udaje się do Galerii Scene Contempo. Poznaje tam Vanessę Mariannę, która oprowadza go po galerii zachęcając do zakupu obrazów. W pewnym momencie pojawia się tam Wilson Fisk, który nie rozpoznaje jednak Matta.

Karen Page otrzymuje telefon informujący o śmierci Eleny Cardenas. W kostnicy dowiaduje się, że została zamordowana przez narkomana, który ukradł starszej pani torebkę. Wilson Fisk przekonuje dziennikarzy, że śmierć kobiety jest konsekwencją działania człowieka w czerni.

Matt tropi półświadomego narkomana, który zabił Elenę. Odnajduje u niego w mieszkaniu narkotyki ze znakiem stalowego węża pochodzące od Madame Gao. Dzięki wskazówkom narkomana, Matt trafia do magazynu. Okazuje się, że była to pułapka i na miejscu czeka na niego Nobu. Oboje prowadzą zaciętą walkę, ostatecznie Nobu przypadkowo podpala się i ginie. W magazynie pojawia się Fisk i próbuje zabić Matta, jednak ten ucieka przez okno i wpada do rzeki. Ciężko raniony dociera do domu i traci przytomność. Tam odnajduje go Foggy Nelson, zdejmuje maskę i odkrywa jego prawdziwą tożsamość.

Postacie

Główni Bohaterowie

Poboczni Bohaterowie

Przeciwnicy

Inni

Lokalizacje

Wydarzenia

Ciekawostki