FANDOM

Opis Edytuj

Streszczenie Edytuj

Detektyw Jessica Jones otrzymuje nowe zlecenia. Gdy dowiaduje się, że w jedną z prowadzonych przez nią spraw wplątany jest jej dawny prześladowca Kilgrave, próbuje uciec z miasta.

Pełen Opis Edytuj

Jessica Jones pracuje jako prywatny detektyw, a w życiu osobistym jest nadużywającą alkoholu, pewną siebie, ale zaniedbaną kobietą z problemami. Poszukuje nowych zleceń i zwraca się w tej sprawie do znajomej prawniczki Jeryn Hogarth. Dostaje zadanie dostarczenia wezwania do Gregory'ego Spheerisa właściciela kilku klubów striptizerskich. Jedna z jego tancerek spadła z podestu po pęknięciu rury i doznała licznych obrażeń. Jessica udając poszkodowaną tancerkę Karen Accord dzwoni do biura Spheerisa. Telefon odbiera jej koleżanka Magda Simms i wyjawia, że Gregory ma zaplanowane wyjście na drinka do Soho House o 19:00 kolejnego dnia. Detektyw udaje się na miejsce i zagaduje Spheerisa prowadzącego samochód. Gdy ten próbuje odjechać, Jessica dzięki swej nadludzkiej sile zatrzymuje samochód i dostarcza mu wezwanie.

Jones udaje się na zewnętrzną klatkę schodową jednego z budynków i robi zdjęcia pewnemu czarnoskóremu mężczyźnie. Jakiś czas później pojawia się w prowadzonym przez niego barze i zaczynają ze sobą rozmawiać. Ich spotkanie kończy się w łóżku u niego w domu. W jego łazience Jones zauważa zdjęcie kobiety i z tego powodu postanawia natychmiast opuścić mieszkanie.

Do Jones zgłaszają się państwo Barbara i Bob Shlottman, rodzice zaginionej studentki. Ich córka Hope miesiąc temu wyprowadziła się z mieszkania, wsiadła do samolotu i zniknęła. Jessica przepytuje współlokatorów Hope, którzy wyjawiają, że dziewczyna odeszła z nieznanym mężczyzną. Rodzice zaginionej informują, że zazwyczaj oszczędna Hope dokonała wielu zakupów kartą kredytową w sklepach z bielizną. Jessica pojawia się w restauracji, do której udała się dziewczyna wraz z nieznajomym i przepytuje kelnera, który wyjawia, że w niezrozumiały sposób zmuszony był wykonywać polecenia mężczyzny. Jones wpada w przerażenie, gdy uświadamia sobie, że jej dawny oprawca Kilgrave powrócił. Opowiada o tym dawnej przyjaciółce Trish Walker, która daje jej pieniądze na bilet do Hongkongu umożliwiający ucieczkę. Jessica w drodze na lotnisko zmienia zdanie i postanawia uratować Hope. Zatrzymuje się w hotelu, w którym była niegdyś przetrzymywana przez Kilgrave'a i odnajduje dziewczynę w jednym z apartamentów w łóżku. Hope będąca nadal pod wpływem Kilgrave'a wierzy, że nie może się ruszyć z łóżka, więc Jones wynosi ją siłą. Z biura detektyw córkę odbierają rodzice. Gdy wydaje się, że psychika Hope wróciła do normy, dziewczyna wyciąga pistolet i zabija własnych rodziców.

Postacie Edytuj

Główni Bohaterowie Edytuj

Poboczni Bohaterowie Edytuj

Przeciwnicy Edytuj

Inni Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Wydarzenia Edytuj

Ciekawostki Edytuj