FANDOM

Opis Edytuj

Streszczenie Edytuj

Jessica poszukuje osoby, która zrobiła jej zdjęcia znalezione w apartamencie Kilgrave'a.

Pełen Opis Edytuj

Do Jessiki zgłasza się Audrey Eastman podejrzewająca męża o romans. Prosi o zrobienie zdjęć mężowi wraz z kochanką, niezbędnych do przeprowadzenia rozwodu. Jones śledzi ją aby sprawdzić czy kobieta nie jest kierowana przez Kilgrave'a. Zauważa, że Eastman trenuje umiejętności strzeleckie. Później odkrywa, że Audrey wraz z mężem chcą ją zabić z powodu jej zdolności.

Do domu Trish wraz z kolegą przychodzi policjant Simpson, który wcześniej próbował ją zabić. Za pomocą tarana stara się wyważyć drzwi, będąc przekonany o tym, że zabił dziennikarkę, a w mieszkaniu znajduje się jej ciało. Gdy Walker otwiera drzwi jest zaskoczony tym że kobieta żyje. Dostrzega ślady duszenia na szyi kobiety i czuje wyrzuty sumienia z powodu wcześniejszej próby morderstwa. Proponuje Jessice pomoc w ochronie Trish. Jones prosi go o dostarczenie nagrań z policyjnych kamer.

Po wywiadzie w "Trish Talk" do biura Jeri zgłaszają się ludzie przekonani, że kierował nimi Kilgrave. Zakładają grupę wsparcia, w której opowiadają o swoich przeżyciach. Jeden z nich wyjawia, że przez tydzień woził Kilgrave'a samochodem na spotkania z człowiekiem w niebieskim szaliku z białymi pasami, który dostarczał mu zdjęcia Jessiki. Na nagraniach z monitoringu Jones rozpoznaje w nim Malcolma.

Trish podczas kolejnej audycji w radiu przeprasza za to jak poprzednim razem wyrażała się o Kilgrave'ie. Bojąc się o swoje życie, na antenie wspomina, że jej poprzednie wypowiedzi były lekceważące i nietaktowne.

Policjant Simpson targany wyrzutami sumienia przesiaduje pod drzwiami Trish. Nawiązuje się między nimi nić sympatii. Walker ponownie obdarza go zaufaniem i wpuszcza do swojego mieszkania.

Postacie Edytuj

Główni Bohaterowie Edytuj

Poboczni Bohaterowie Edytuj

Przeciwnicy Edytuj

Inni Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Wydarzenia Edytuj

Ciekawostki Edytuj