FANDOM

Opis Edytuj

Streszczenie Edytuj

Trish, Will i Jessica opracowują plan porwania Kilgrave'a.

Pełen Opis Edytuj

Jessica odnajduje w internecie dawne zdjęcia Malcolma, który zanim spotkał Kilgrave'a nie był narkomanem. Śledzi sąsiada i jest świadkiem jak przekazuje Kilgrave'owi jej zdjęcia w zamian za pieniądze.

Detektyw odwiedza Trish w jej mieszkaniu i odkrywa, że jej przyjaciółka ma romans z Simpsonem. We trójkę zastanawiają się w jaki sposób można Kilgrave'owi zaaplikować Sufentanil. Jako więzienie planują wykorzystać pomieszczenie hermetyczne w dawnej placówce Agencji Epidemiologicznej. W ramach zaplanowanej akcji strzelają do Kilgrave'a pociskiem z Sufentanilem. Udaje im się przenieść go do vana, jednak tuż za samochodem podążają ochroniarze Kilgrave'a. Okazuje się, że porwany ma urządzenie namierzające, dzięki któremu jego ochroniarzom udaje się go odbić. Następnego dnia Kilgrave dzwoni do Jessiki i proponuje układ - zostawi Malcolma w spokoju, jeśli Jones codziennie o 10:00 będzie wysyłać mu swoje zdjęcie.

Gdy Malcolm nieprzytomny leży w windzie, Jessica wraz z Rubenem pomagają mu dostać się do mieszkania. Jones przykuwa go w łazience i próbuje mu pomóc wyjść z nałogu.

Hope prosi Jessikę o gotówkę. W nocy zostaje zaatakowana przez współwięźniarki.

W retrospekcji, osiemnaście miesięcy wcześniej, Jones pracuje w korporacji. Nie czuje się spełniona w tej pracy i zdecydowanie się nudzi. Gdy jej przełożony zaczyna zwracać jej uwagę, Jessica wyjawia, że wie o defraudowaniu przez niego pieniędzy, szantażuje go, po czym opuszcza miejsce pracy. Spotka się w pubie z Trish, która sugeruje jej, że swoją siłę mogłaby spożytkować w dobrym celu. Później Jessica reklamując na ulicy ofertę jednej z knajp w stroju kanapki, ratuje dziewczynkę zatrzymując samochód, który miał ją potrącić. Trish sugeruje Jones kostium superbohaterki i pseudonim Jewel. Pewnego wieczoru Jones ratuje na ulicy Malcolma atakowanego przez przestępców. Świadkiem zdarzenia jest Kilgrave, który zauroczony Jessiką postanawia ją kontrolować.

Postacie Edytuj

Główni Bohaterowie Edytuj

Poboczni Bohaterowie Edytuj

Przeciwnicy Edytuj

  • Kilgrave (wzmianka)
  • Matt (ochroniarz Kilgrave'a) (pierwsze pojawienie)

Inni Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Wydarzenia Edytuj

Ciekawostki Edytuj