Marvel Wiki
Advertisement

Historia

Młodość

Matka May umarła na raka przed pojawieniem się Terrigen Mist na Ziemi. Moce May pojawiły się kiedy była jeszcze nastolatką. May nie próbowała ukryć swych mocy, ale je zaakceptowała. W młodości została wyszkolona przez wujka Matt'a (Daredevil), aby wykorzystać jej pajęczy zmysł jak radar, który pozwalał jej śledzić innych.

Początek

May była celem Symbiontu Venom'a, który od lat pragnął zemsty na jej ojcu za odrzucenie go. Wyczuwając możliwość zemsty na nim przy użyciu jego córki, opuścił postarzonegoEddie'go Brock'a i planował napuścić swoją córkę przeciwko niemu. To nie zadziałało, ponieważ gdy Symbiont związał się z May jej pajęczy zmysł był w stanie podporządkować i podać go kontroli przez May. Jej ojciec myślał, że jego córka jest pod kontrolą Symbiontu.

Zdolności

  • Wszystkie moce swego ojca.
  • Wszystkie moce Venom'a.
  • Kontrola nad Symbiontem.

Ciekawostki

  • X-51 ujawnił, że symbiont pochodzi od innego obcego gatunku, który został zmanipulowany przez Celestials i znajduje się w jego trzeciej klasie mutacji (poziom, w którym mutacja istot jest metafizyczna, gdzie ich wygląd i zdolności są podtrzymywana przez wiarę innych).
  • Najprawdopodobniej dzięki mutacji powodowanej przez Terrigen Mist May mogła kontrolować Symbiont.

Galeria

Media

Komiks