Galeria

Zdolności

Brak nadludzkich. Jest jednym z najlepiej wyszkolonych agentów.

Historia

Melinda May była jednym z agentów S.H.I.E.L.D. z drużyny Phila Coulsona wysłanych, żeby powstrzymać Abu Mussana przed zdobyciem Miecza Uru.

Później May wraz z Jemmą Simmons postanowiła pomóc Heimdallowi. Po uratowaniu Asgardczyka Melinda rozmawiała z Marią Hill.

Po kilku dniach May wraz z Leo Fitzem została powołana do pilnowania Wiccana przed Ethanem Slaughterem, który zabił większość czarowników. Z pomocą Scarlet Witch, S.H.I.E.L.D. było w stanie go pokonać. Udali się na Antarktydę, gdzie dowiedzieli się, że Horgun produkuje specjalne pociski. Fitz okazał się zahipnotyzowany przez Dormammu i postrzelił Scarlet Witch. Gdy najinteligentniejsi ludzie zaczęli przemieniać się w Midless Ones, a Stephen Strange został pojmany przez Dormammu do Ciemnego Wymiaru, Melinda weszła do środka razem z Coulsonem i agentem Jeremiahem Warrickiem. May odpierała bezmyślnych Ones, lecz została znokautowana w chwili nieuwagi. Gdy się obudziła zobaczyła Absorbing Mana niszczącego Dormammu po przez pochłanianie materiału z jego tronu.

Media

Komiksy

Filmy

Seriale

Gry

Ciekawostki