Marvel Wiki
Advertisement

Miles Warren -  znany lepiej jako Jackal, złoczyńca i twórca klonów Peter'a Parker'a.

Galeria

Zdolności

Miles Warren jest genialnym biochemikiem, profesorem w tej dziedzinie. Potrafi doskonale manipulować ludzkim DNA i tworzyć między innymi klony. Posiada także lekko zwiększoną siłę i zwinność. Jego bronią są szpony są nasączone narkotykami jak i bomby z gazem.

Historia

Ziemia-616

Początek kariery przestępcy

Miles Warren był profesorem pracującym w dziale biochemiki na Empire State University. Miles Warren darzył wielką miłością Gwen Stacy, która chodziła w tym czasie z Peterem Parkerem. Kiedy Gwen Stacy została zabita przez Green Goblina, Warren postanowił poświęcić swoją uwagę metodom klonowania. Kiedy zabił jego partnera, Anthony'ego Serba'e (który dowiedział się o próbie sklonowania Gwen) Miles oszalał a jego osobowość kompletnie się zmieniła. Podczas pierwszego starcia ze Spider-Manem, namówił Punishera aby go zlokalizował a następnie zabił. Jednak kiedy Punisher dowiedział się o prawdziwych zamiarach Warren'a, postanowił zwrócić się przeciw niemu. Następnie razem z pomocą Scrier'a postanowił dalej prowadzić swoje badania w celu sklonowania Gwen Stacy i Petera, a jego badania wspierał finansowo Norman Osborn.

Narodziny pierwszych klonów stworzonych przez Jackal'a

Pierwszym sukcesem Milesa podczas próby sklonowania Petera Parkera był Kaine. Po stworzeniu, klon wykazywał cechy degeneracji ciała, jednak Jackal postanowił go oszczędzić w celu badania jego cech i podobieństw do Petera Parkera, których mu brakowało. Następnie Jackalowi udało się sklonować Gwen Stacy, a później Bena Reilly'ego który zniknął podczas pierwszego starcia ze Spider-Manem. Później klon Gwen został zauważony przez Spidey'ego, jednak parę godzin później do akcji wkroczył High Evolutionary (wcześniejszy współpracownik Jackala) w ludzkiej formie, który postanowił powiadomić Spider-Mana o tym że nie jest to ta sama Gwen o którą walczył na moście Washington'a, a jedynie przeoperowana przez Jackala kobieta o imieniu "Joyce Delaney". Zdezorientowany Spider-Man podczas walki w kryjówce Jackala dowiedział się że kobieta o imieniu "Joyce Delaney" tak naprawdę nie istnieje.

Ziemia-120703

Miles był znanym genetykiem, który miał nauczać w Empire State University w 2014 roku. Warren uznał, że uczenie uczniów klonowania było konieczne, lecz nikt nie wieżył w etyczne aspekty tej praktyki.

Ziemia-92131

Miles był naukowcem, pracującym nad klonowaniem. Jego badania zostały zamknięte przez rząd. On nie poddał się i usłyszawszy o śmierci Hydro-Mana sklonował go. Klon zażądał, aby Warren przyniósł mu Mary Jane, lecz on powiedział, że ona nie żyje. Bench zdobył próbki włosów martwej Mary Jane i zmieszał je z swoimi mocami. Tak powstał klon Mary Jane. Na nieszczęście Hydro-Mana, miała ona również wspomnienia oryginału i nadal czuła coś do Petera. Warren spotkał się z Peterem i klonem Mary Jane po ich ślubie. Jak się okazało z jego badań, klony zaczęły być niestabilne i za jakiś czas miały się rozpaść. Gdy Hydro-Man się o tym dowiedział, chciał zabić Warrena, lecz nie zdążył, gdyż się rozpadł, podobnie jak klon Mary Jane. Spider-Man się załamał, a Miles zdążył zabrać kawałek jego kostiumu z DNA Petera. Skontaktował się ze swoim pracodawcą i poinformował go, że ma pomysł na kolejny test.

Ziemia-98311

Większość jego histori przypominała historię z uniwersum Ziemia-92131. W pewnym momenice stworzył klona Petera Parkera, co później doprowadziło do zmiany Petera w Spider-Carnage'a i zrujnowania Nowego Jorku w tym uniwersum.

Media

Komiksy

Filmy

Seriale

Gry

Ciekawostki

  • Ostatnio nieznany Jackal pojawił się w czasie polowania Punishera na głowę Hammerheada, jednak okazał się tylko kolejnym, zmutowanym klonem.