FANDOM

Nobu – szef japońskiej mafii działającej w Hell's Kitchen.

Zdolności

Znajomość tradycyjnych japońskich sztuk walki. Doświadczenie w przemycie i prowadzeniu nielegalnych transakcji.

Historia

Nobu jako szef japońskiej mafii działającej w Hell's Kitchen współpracował z Wilsonem Fiskiem. W ramach współpracy Fisk miał pomóc mu w zdobyciu jednej z kamienic w mieście.

Gdy Nobu w dokach oczekiwał na przesyłkę, która okazała się być Black Sky, został zaatakowany przez człowieka w czerni i Sticka. Gdy Matt walczył z Japończykami, Stick dogonił i zabił w tym czasie Black Sky. Po niepowodzeniu tej misji, Nobu był naciskany ze strony innych liderów grup przestępczych, aby pozbył się zagrażającego planom człowieka w czerni. Nobu podstępem zwabił człowieka w masce do opuszczonego magazynu i rozpoczął z nim walkę. Okazywał szacunek wobec Matta, który okazał się godnym przeciwnikiem dla wyszkolonego wojownika. Matt został ciężko ranny, natomiast Nobu przypadkowo uległ podpaleniu i zginął, gdy roztrzaskana lampa spowodowała iskrę rozpalając rozlany olej.

Nobu został wskrzeszony i w późniejszym czasie ujawnił się jako szef grupy Hand. Jako cel postawił sobie ujęcie Elektry określanej mianem Black Sky i doprowadzenia do jej przywództwa, co miało zapewnić powodzenie przedsięwzięciom grupy.

Media

Seriale

Pełna lista wystąpień Nobu

Ciekawostki

  • Na planach miasta należących do Nobu w miejscu kamienicy Eleny Cardenas narysowane były japońskie znaki oznaczające "Black Sky".