Marvel Wiki
Advertisement

Historia

Początki

Oshtur była jedną ze Starszych Bogów, pierwszych form życia na Ziemi, stworzonych przez żyjącą biosferę Ziemi, Demiurga. W przeciwieństwie do swego rodzeństwa, Oshtur fascynowało to, co znajduje się poza obrębem Ziemi, dlatego opuściła ją. Miało to miejsce jeszcze przed upadkiem i degeneracją Starszych Bogów i ich przemianą w złe demony. Nie wiadomo jak długo przebywała poza Ziemią, ale przypuszcza się, że trwało to miliony lat.

Wczesne lata

Podczas eksploracji wszechświata znalazła towarzysza podróży w Hoggocie i ostatecznie opuścili tradycyjny wszechświat w poszukiwaniu mistycznego wymiaru, w którym by przebywali.

Po obserwacji dzieci bawiących się, Oshtur urodziła Agamotto. Poinstruowała Agamotto, a następnie opuściła go, by podążać ścieżkami magii. Razem z Agamotto i Hoggothem utworzyła Vishanti.

Oshtur jest również odpowiedzialna za stworzenie Księgi Oshtur i Księgi Vishanti.

Oshtur jest znana z tego, że jest bardzo uprzejma i szlachetna. W rzeczywistości jej egipskie pseudonim Ma'at jest boginią prawdy, prawa, porządku i sprawiedliwości.

Inną ciekawą informacją jest to, że Oshtur wydaje się mieć silną łaskę dla linii krwi Ororo Munroe. Z niewiadomego powodu, od upadku Atlantydy, ta linia afrykańskich kobiet zyskała wyróżniające cechy białych włosów, niebieskich oczu i potężnego magicznego potencjału.

Advertisement