Zdolności

Historia

Narodziny Doktora Octopusa

Otto pracował dla Normana Osborna jako naukowiec i szpieg u jego rywala biznesowego, Justina Hammera. Podczas wypadku w labolatorium, podczas którego Norman stał się Zielonym Goblinem, Ottu wszczepiły się metalowe macki. Od tego momentu mógł się z nimi komunikować telepatycznie. Ponieważ wypadek został spowodowany przez Hammera, Otto chciał się na nim zemścić, jednak Spider-Man obronił biznesmena. Nie uchroniło to jednak Justina przed śmiercią, który ze względu na stres, dostał ataku serca i zmarł.

Ultimate Six

Otto został przeniesiony do więzienia S.H.I.E.L.D.. Tam razem z Osbornem stworzyli grupę wrogów Spider-Mana, zwaną Ultimate Six. W bitwie przed Białym Domem pomiędzy Ultimate Six a Ultimates, Octavius został pokonany przez Wasp. Został ponownie zabrany do więzienia, gdzie odczepiono mu macki i wysłano je z dala od Otta.

Hollywood

Do uzupełnienia

Saga Klonów

Otto stworzył klony Spider-Mana dla FBI. Miało to stworzyć nowych superżołnierzy, by rząd nie był uzależniony od Ultimates Nicka Fury'ego.

Ultimate Doom

Do uzupełnienia

Śmierć

Gdy Green Goblin uciekł z Triskelionu, zabrał ze sobą pięciu innych złoczyńców. W śród nich był Otto. W mieszkaniu Osborna Octavius powiedział, że nie mogą zabić Spider-Mana, gdyż jest on ich największym dziełem. Rozwścieczony Norman zaatakował go i zabił.

Media

Ciekawostki