FANDOM

Doktor Octopus - odwieczny wróg Spider-Mana, który posiada charakterystyczne mechaniczne macki ośmiornicze, które "doczepiły" się do jego ciała po wypadku.

Zdolności Edytuj

Otto jest geniuszem oraz posiada super siłę. Ma na plecach poprzyczepiane metalowe macki,dzięki których może np. wspinać się po ścianach,czy sięgac po bardzo oddalone przedmioty.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Otto urodził i wychował się w Schenectady. Był często bity w domu i szkole. Po jakimś czasie jego ojciec zmarł. Octavius bardzo ciężko się uczył i został badaczem atomowym.

Mary Anders Edytuj

Otto zdobył pracę w U.S. Atomic Research Center. Aby ułatwić manipulowanie substancjami promieniotwórczymi, zbudował cztery mechaniczne ramiona. Zyskał przydomek Doktor Octopus. Zakochał się z wzajemnością w Mary Anders, ale jego matka zmusiła go do zerwania zaręczyn. Doszło pomiędzy nimi do kłótni, podczas której była też obecna była narzeczona Otta. Ze stresu dostała ona zawału serca i zmarła.

Doktor Octopus Edytuj

Otto nie mógł się skupić w pracy, przez śmierć ukochanej. W trakcie pracy, przypadkowo spowodował eksplozję substancji lotnych. Spowodowało to, że Otto mógł kontrolować swoje macki myślami, ale też uszkodziło jego mózg, przez co stał się szalony.

Walka z Spider-Manem Edytuj

Otto obudził się w szpitalu. Tam zorientował się, co się stało. Zmusił lekarzy do zbierania sprzętu laboratoryjnego dla niego. Wtedy pojawił się Spider-Man. Doszło między nimi do walki, w której zwycięzcą być Octopus, jednak Spidey powrócił i tym razem pokonał Octaviusa.

Media Edytuj

Komiksy Edytuj

Filmy Edytuj

Seriale Edytuj

Gry Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj