Marvel Wiki
Advertisement

Zdolności

Moce

Takie same jak Peter Parker (Ziemia-616).

Wyposażenie

Takie same jak Peter Parker (Ziemia-616).

Historia

Sand Central Station

Sandman ucieka przed Iron Manem i Hulkiem. Peter włącza się do pościgu. Gdy w końcu udaje się dogonić uciekiniera ten przeistacza się w gigantycznego piaskowego stwora. Bohaterowie nie dają za wygraną i pokonują przestępcę przy pomocy wody.

Times Square Off

Doctor Octopus ucieka przed Mr. Fantastic'iem i Kapitanem Ameryką. Niszczy Daily Bugle Building i ucieka. Spider-Man rozpoczyna pogoń za złoczyńcom. Ostatecznie herosi pokonują ośmiorniczaka.

Exploratory Labolatory

Spidey wraz z Hawkeye'em i Black Widow wchodzą do Oscorp Tower. Atakuje ich Green Goblin, który ukradł Kosmiczny Klocek na którym zależało bohaterom. Ekipa broni się lecz Goblin ucieka. Gdy wreszcie łotr nie ma gdzie uciec, pod nogami herosów otwiera się zapadnia. Na dole spotykają Venom'a, chcącego za wszelką cenę ich zatrzymać. Pokonują go dzięki głośnikom emitującym duży hałas, miotaczowi ognia i dzwonowi.

That Sinking Feeling

Iron Man i Thor lecą do statku badawczego S.H.I.E.L.D.. Zostaje on przejęty przez A.I.M.. Do dwójki bohaterów dołącza Spidey. Razem pokonują M.O.D.O.K.'a lecz statek zostaje zniszczony. Bohaterowie aby się ratować włamują się na pokład łodzi podwodnej Doom'a.

Magnetic Personality

Spidey razem z Iron Manem i Thorem włamują się na Asteroidę M. Ich zadaniem jest pokonać Doom'a i Lokiego oraz odzyskanie Kosmicznych Klocków. Na drodze staje im Magneto ze swoimi akolitami. Bohaterowie budują przedmioty z metalu rzucanego przez przestępcę a następnie odrzucają go z powrotem w stronę wroga, który po paru uderzeniach pada na ziemię.

A Doom with a View

Po pokonaniu Magneto bohaterowie chcą dorwać Doom'a lecz Iron Man i Thor wracają. Zamiast nich pojawiają się Storm, Thing i Kapitan Ameryka. Po drodze do latverskiego łotra napotykają masę przeszkód. W końcu docierają do Doktora Doom'a i razem go pokonują.

The Good, the Bad and the Hungry

Bohaterowie i złoczyńcy chronią ostatnią deskę ratunku dla Ziemi - Helicarrier przed potężnym Galactus'em. Razem z Thing'iem, Green Goblin'em i Mystique naprawiają tarczę pierwszego silnika. Po naprawieniu tarcz pozostałych silników Galactus zostaje pokonany.

A Shock Withdrawal

Spidey razem z Kapitanem Ameryką i Iron Man'em ratują z opresji 3 ludzi uwięzionych przez Electro i Shocker'a. Zaraz potem pokonują obu łotrów.

Nuff Said

Spider-Man razem z Mr. Fantastic'iem próbują dostać się, do niszczonej przez złoczyńcę, siedziby wydawnictwa Marvel. Po wejściu spostrzegają Vulture'a. Bohaterowie z łatwością pokonują skrzydlatego przestępcę.

Reptilian Ruckus

Spider-Man i Thing włamują się do tajnej bazy Lizard'a. Razem stawiają mu czoło. Po krótkiej walce bohaterowie pokonują jaszczura.

Most Nowy'ego Yorku

Spider-Man wraz White Tiger i Ms.Marvel, walczą z na moście z Mysterio, Shockerem, Sępem, Kravenem i Doktorem Optokusem.

Media

Seriale

Gry

Ciekawostki

  • W grze LEGO Marvel Super Heroes najczęściej pojawia się u boku Iron Mana i jest najczęściej spotykaną postacią w grze.
Advertisement