Marvel Wiki
Advertisement

|twórca= |zrobiony= |właściciele=Rocket Raccoon(dawniej)
Thor |użytkownicy= Thor |film=Avengers: Wojna bez granic
Avengers: Koniec gry |komiks=Avengers:Endgame Prelude |status=aktywny

Protetyczne oko Thora to protetyczne oko podarowane Thorowi przez Rocketa Raccoona , aby mógł je nosić jako zamiennik swojego brakującego prawego oka wydłubanego przez Helę.

Historia

Nabycie

Kiedy Rocket odwiedził Contraxię, wygrał zakład z jednym z mieszkańców. Zainteresowany cybernetycznym okiem tego gościa, Rocket włamał się potem do jego kabiny i szybko ukradł protezę przed opuszczeniem Contraxii. Jednak jedynym sposobem ,w jaki mógł go przeszmuglować z Contraxii, było umieszczenie go we własnym obycie. Rocket od tego czasu go nie używał.

Nowy Właściciel

Kiedy Rocket i reszta Strażników Galaktyki spotkali się z Thorem po tym jak jego statek został zaatakowany przez Thanosa i opracowali plan, Thor, Rocket i Groot polecieli na Nidavellir Kapsułą Benatara. Podczas podróży Thor wyjaśnił ze jest zdecydowany zabić Thanosa w zemście za masakrę jego ludu. Aby mu pomóc Rocket dał Thorowi oko , które ukradł, aby zastąpić to które stracił w pojedynku z Helą. Thor włożył protezę do oczodołu, ku wielkiemu zainteresowaniu Groota , chociaż Rocket powiedział Thorowi że powinien ją najpierw umyć , z powodu tego jak musiał przemycić ją zContraxii.Minęło kilka sekund zanim oko przystosowało się do Thora dając mu wzrok, chociaż Thor pomylił ciemność Nidavellir z oznaką że cybernetyczne oko nie działa.

Możliwości

  • Wzrok: Po umieszczeniu w oczodole użytkownika oko natychmiast dostosowuje się do jego biologii bez względu na stopień wcześniejszych obrażeń zapewniając wzrok.
  • Zwiększona Wytrzymałość: Wykazano że protetyczne oko wytrzymuje wiele ciężkich wyzwań. Po przybyciu na Nidavellir Thor został uderzony prawym sierpowym przez Krasnoluda Eitriego który posiada nadludzką siłę ale oko nie zostało uszkodzone. Podczas uruchamiania kuźni by wykuć Stormbreakera Thor otwiera osłonę i przytrzymuje ją wystarczająco długo, aby serce umierającej gwiazdy ogrzało Uru i jego ciało co prawię go zabiło, ale został w pełni uleczony gdy broń była już gotowa , co spowodowało

że oko również zaczęło funkcjonować.

Advertisement