FANDOM

Leader

Leader (właściwie Samuel Sterns) - superzłoczyńca i największy wróg Hulka, który pragnie przejąć siłę swojego rywala, aby zawładnąć nad światem.

Dane Edytuj

  Samuel Sterns

Aktualny status:

   żyje

Uniwersum:

   616

Klasa:

   Nadczłowiek

Narodowość:

   amerykańska

Debiut:

  Tales to Astonish #62

Galeria Edytuj

Zdolności Edytuj

Leader posiada ponadprzeciętny intelekt. Jest specjalistą w sprawach od promieni Gamma. Leader posiada zdolność Telepatii, Telekinezy, Teleportacji, Hipnozy. Potrafi tworzyć także pola siłowe. Mózg Leader'a przyswaja informacje w niewiarygodnym tempie co pozwala mu czytać 4000 słów na minute. Moce Leadera nie działają na istoty wzmocnione promieniowaniem takie jak Hulk. Ma do dyspozycji armię robotów zwanych humanoidami.

Historia Edytuj

Pracował w fabryce chemikaliów, pewnego dnia tuż przy nim wybuchł pojemnik z niebezpiecznymi substancjami. Sterns został wystawiony na działanie silnego promieniowania. Uległ mutacji ,w wyniku której pozieleniała mu skóra i urósł mózg. Sterns uznał że tylko on jest wystarczająco mądry, aby rządzić planetą. Arogancko przyjął imię Lider (przywódca) i całkowicie poświęcił się planowaniu zdobycia władzy nad całym globem.

Media Edytuj

Komiksy Edytuj

Film Edytuj

Seriale Edytuj

Gry Edytuj

[[LEGO_Marvel_Super_Heroes%7C|Lego Marvel Super Heroes (2013)]]

Ciekawostki Edytuj

  • W filmie The Incredible Hulk(2008) występuje pod pseudonimem ,,Pan Niebieski".