Scientist Supreme (Earth-TRN562) from Marvel Avengers Academy 001.png

Historia

Naukowiec Najwyższy był liderem organizacji przestępczej znanej jako A.I.M. i dyrektor A.I.M. Instytut Super technologii. Naukowiec Supreme próbował zatrudnić Marvela do A.I.M., ale odmówiła, a zamiast tego dołączyła do Akademii Avengers. Potem on zaatakował Nowego Jorku olbrzymim robotem, który ostatecznie został pokonany przez Marvela i grupę studentów Akademii. Akademii Akademii Avengers później udali się do A.I.M. Instytut Super technologii, pokonał naukowca Supreme. W jego wysiłkach na rzecz reformy A.I.M. Naukowiec Najwyższy próbował zatrudnić Mysterio, ale nie zaakceptował zaproszenia. Chociaż nie dołączył do nich, pomagał naukowcom Supreme odzyskać M.O.D.O.K. który opuścił A.I.M. aby utworzyć własny zespół.

Atak A.I.M

Naukowiec Najwyższy wysłał M.O.D.O.K. i grupę A.I.M. Naukowiec atakuje Akademię Avengers. M.O.D.O.K. który był przez niego ciągle źle potraktowany, zagubiony przez Avengers'a i z pomocą Captain America, wyrzucił Naukowca Najwyższego. Naukowiec Najwyższy został później uwięziony w swoim instytucie przez Iron Man dzięki informacjom, które otrzymał od M.O.D.O.K.