FANDOM

Zdolności Edytuj

Takie jak u Scotta Langa z Ziemi-616.

Historia Edytuj

Scott był złodziejem, chcącym dostać drugą szansę. Włamał się do jednego z ośrodków Hanka Pyma w San Francisco dzięki swojej wiedzy elektronicznej. Lang założył na siebie strój pozwalający mu się kurczyć i kontrolować mrówki. W tym samym czasie inne laboratorium Pyma zostało zaatakowane przez Darrena Crossa i Whiplasha. Gdy Pym wysłał sygnał SOS, przybyli tam jego sojusznicy. Natomiast u Scotta nagle pojawił się Taskmaster. Lang stoczył z nim pojedynek, lecz uciekł. Scott przybrał imię Ant-Man i wyruszył powstrzymać Whiplasha i Darrena Crossa. Gdy przybył, Darren miał na sobie kostium Yellowjacket. Ant-Manowi udało się złapać Whiplasha i zostawił go S.H.I.E.L.D.. Lang przeprosił również za kradzież kostiumu i obiecał go oddać Pymowi. Gdy sojusz zajmował się zniszczeniem LMD, wyglądem przypominających Avengers, Scott postanowił wrócić. Postanowił nakłonić S.H.I.E.L.D. by go przyjęli do sojuszu. Ant-Man został wysłany, aby zniszczyć LMD, będący duplikatem Taskmastera, aby sprawdzić jego umiejętności. Po jego pokonaniu został przyjęty do sojuszu.

Media Edytuj

Gry Edytuj

Ciekawostki Edytuj