FANDOM

Spider-Man Heroes & Villains Collection Vol 1 44

Spider-Man: Bohaterowie i Złoczyńcy #44 - czterdziesty czwarty numer kolekcji Spider-Man: Superbohaterowie i Złoczyńcy.

Postacie

Bohaterowie

Złoczyńcy

Poboczne

Historia

Najeźdźcy Czasu

Wieża Oscorp, portal Zielonego Goblina. Tutaj wszedł Harry Osborn. Wiedząc, że może być to dla niego niebezpieczne, Spider-Man wchodzi za nim, aby go uratować.

Spider-Man budzi się w tajemniczym budynku, gdzie Kapitan Ameryka, Namor oraz... Albert Einstein rozmawiają o "wybuchu" oraz wynalazku profesora, który nagle zaczął funkcjonować. Rogers chce wiedzieć, czy Spider-Man jest powiązany z Red Skullem, lecz ten pyta o datę. Einstein oznajmuje, że jest w roku 1944, a jego brama czasu miała umożliwić im wgląd w przyszłość, aby wygrać II Wojnę Światową.

Pojawia się Kapitan Kerosene - rezerwowy członek grupy. Ujawnia się nazwa grupy - Invaders, oraz fakt, że to Jones spowodował eksplozję. Nagle Spider-Mana atakują wściekli Sub-Mariner oraz Kapitan Ameryka, zirytowani zamieszaniem, jakie wywołuje przybysz z przyszłości.

Einstein teoretyzuje, że Spider to najwyraźniej nowy gatunek super-żołnierza i chce zrobić mu zdjęcie, lecz ten wymyka się i kiedy ma już wejść do portalu, brama znika. Jest uwięziony w 1944. Walka zostaje wznowiona, lecz Spider-Man deklasuje swoich przyszłych kolegów. Pająk oznajmia Einsteinowi, że nie jest wrogiem, jedynie chce wrócić do domu. Wykorzystując chwilę nieuwagi, Namor atakuje Spider-Mana i próbuje siłą zdjąć mu maskę. Zostaje powstrzymany przez profesora, który stwierdza, że Namor przynosi im wstyd.

Albert stwierdza, że to Kapitan Kerosene był katalizatorem portalu, i dzięki niemu można wznowić funkcjonalność bramy czasu, co pozwoliłoby Spider-Manowi wrócić do domu. Na pożegnanie Kapitan chce zapytać Petera, czy wygrają wojnę. Ten jednak przed tym mówi jego imię, sądząc, że to będzie jego pytanie. Nagle następuje wielki wybuch. Spider-Man znika. Sub-Mariner jest głuchy, a Kapitan Ameryka, pomagający Einsteinowi mówi, że chciał zapytać, czy wygrają wojnę...

W Swoim Żywiole

Sub-Mariner. Zwykle jest przyjaźnie nastawiony w stosunku do ludzi, acz nie zawsze. Niezależnie od jego nastroju jednak potrzebuje wody, bez której nie może żyć. Spider-Man zabiera go do restauracji z owocami morza, gdzie Namor relaksuje się w akwarium z rakami. Spider stwierdza, że jest kłopotliwy i to zdarzyło się po raz ostatni.

Ciekawostki