Marvel Wiki
Advertisement

Okladka-200-0.jpg

Spider-Man Magazyn #161 - sto sześćdziesiąty pierwszy numer magazynu Spectacular Spider-Man UK (Spider-Man Magazyn).

Postacie

Bohaterowie

  • Peter Parker/Spider-Man

Złoczyńcy

Inne

Historia

Pojedynek w Słońcu

Po powaleniu Absorbing Mana Spider-Man zmierza do Kadyksu, gdzie A.I.M. miałoby coś kombinować. Niedaleko portu Peter zauważa Jacoba Straussa i jego zbirów - człowieka, którego zdjęcie zobaczył w aktach rodziców. Peter skrywa się i przebiera kostium Spider-Mana. Tymczasem za magazynem widzi Rhino...

Bohater prowokuje go, po czym ten wybiega i rozwala ścianę. Podczas walki z Rhino Spider-Man myśli sobie, że szkoda mu go, jest bowiem bardziej głupi niż zły, nie tak jak psychopaci z którymi często walczy. W tym samym czasie całe zajście obserwuje Bullseye, który dzwoni do tajemniczej istoty. Po chwili przystępuje do walki ze Spider-Manem. Rhino lamentuje, że najemnik skopał sprawę, lecz ten mówi mu, żeby się przymknął i oznajmia, że zapoznał się z umową. Spider-Man jednak wykorzystuje to i strzela siecią w rękę Bullseye'a, po czym ciągnie ją, przez co ten pada ofiarą szarży Rhino.

Mimo porażki wspólnika Rhino nie poddaje się. Szarżuje z całego pędu na bohatera, ten odsuwa się i Rhino zostaje porażony prądem (wjechał do magazynu).

Po chwili pajęczy zmysł Petera znowu szaleje. To Strauss ze zbirami. Spider-Manowi ulżyło, bo sam chciał ich znaleźć. Z łatwością powala zbirów i przechodzi do przywódcy. Musi z nim porozmawiać i wali go do ściany. Przesłuchuje go, a Jacob mówi mu o tajemniczych skrzynkach, które miał za zadanie wysłać do Edynburga. Następnie chce informacji o jego rodzicach. Zrozpaczony przestępca mówi mu o paczce, którą wsadził do ich samolotu. Spider-Man chce go zabić, ale powstrzymuje się. Przywiązuje go i ucieka. Musi lecieć do Szkocji.

Ciekawostki

Advertisement