FANDOM

Terminatrix (Ravonna Lexus Renslayer) - wędrująca w czasie księżniczka z czterdziestego wieku.
2757945-ravonna

Dane Edytuj

Galeria Edytuj

Zdolności Edytuj

Ravonna ma nadludzką siłę, szybkość i zwinność. Aby zmieniać wygląd, wykorzystuje zaawansowaną technologię. Potrafi wędrować w czasie i ponadto wykorzystywać do walki swoje wersje z różnych epok. Świetnie walczy wręcz swoimi wibronożami. Poza tym jest utalentowanym strategiem.

Historia Edytuj

Pochodzi z czterdziestego stulecia. Na początku była związana głównie z Kangiem. Przeciwstawiała się mu, ale potem obdzarzyła go miłóścią. Ratując go, została postrzelona i zapadła w śpiączkę. Wyleczył ją dopiero Grandmaster, który powiedział jej, że Kang mógł udzielić jej pomocy, jednak tego nie zrobił. Poprzycięgła więc zemstę na podłym zdobywcy. Następnie została skrytobójczynią. Avengers niejednokrotnie udaremniali jej niecne plany.

Media Edytuj

Komiksy Edytuj

Filmy Edytuj

Seriale Edytuj

Gry Edytuj

Lego marvel super heroes

Lego marvel super heroes 2

Ciekawostki Edytuj

  • Ravonna żyła w małym królestwie o nazwie Eximietatius. Kang obiecał, że oszczędzi te królestwo, jeśli księżniczka go poślubi. Ta jednak odmówiła.
  • Ravonna niemal zginęła, ratując Kanga przed Baltagiem usiłującym opanować jej królestwo.