FANDOM

Turk Berrett - drobny przestępca, handlarz broni działający w Hell's Kitchen.

Zdolności

Brak nadludzkich. Jest zwykłym człowiekiem.

Historia

Pierwsze starcie z Daredevilem

Turk Berrett był zwykłym przestępcą, współpracującym m.in. z Wilsonem Fiskiem. Pewnego razu Turk przebywał w porcie w ramach sprzedaży ludzkiego towaru. On i jego ludzie zostali zaatakowani przez człowieka w masce, który pobił Berretta i uratował kobiety w kontenerze.

Turk skontaktował się z Vladimirem i Anatolym Rankskahovem, i opowiedział o ataku.

Współpraca z Fiskiem

Turk dostarczył broń zabójcy Johnowi Healy'emu, kiedy ten został wynajęty przez Wilsona Fiska i Rosjan, aby zamordować innego gangstera, Prohaszkę.

Kiedy Fisk zabił Anatoly'ego Rankskahova, Turk miał zadanie od Fiska. Berrett poszedł do kryjówki Vladimira i powiedział mu, że Wilson jest odpowiedzialny za jego śmierć. Vladimir znalazł pod płaszczem Anatoly'ego czarną maskę, a Turk wyjawił, że współpracuje on z Fiskiem.

Później Berrett spotkał się z Wesley'em w jego limuzynie i odebrał nagrodę za okłamanie Rosjanina.

Przesłuchanie

Jednej nocy Turk został ponownie zaatakowany przez człowieka w czerni, przed którym przestępca zaczął uciekać. Kiedy dostał się na dach budynku, mężczyzna złapał go i przesłuchał. Zauważył jednak, że Turk próbuje "cwaniakować" więc zagroził mu zrzuceniem z budynku.

Zamaskowany mężczyzna zapytał o bardzo wytrzymały garnitur Wilsona Fiska, oraz kto mu go dostarczył. Przerażony Turk odpowiedział, że od czasu do czasu Fisk odwiedza Melvina Pottera, a następnie podał mu lokalizację jego pracowni.

Aresztowanie

Po tym, jak na jaw wyszło prawdziwe oblicze Fiska dzięki zeznaniom Carla Hoffmana, większość jego współpracowników także. Dotyczyło to również Turka Berretta.

Wkrótce Berrett został odnaleziony przez FBI. Przestępca próbował przed nimi uciekać, ale został złapany i aresztowany.

Powrót do handlu bronią

Po wyjściu z więzienia Turk Berrett nie zrezygnował z handlu bronią. W czasie, gdy gangsterzy zaczęli się bać nowego wroga, który wyrżnął prawie całą irlandzką mafię, Turk sprzedawał im bronie, aby mogli się przed nim bronić.

Podczas jednej z transakcji Turk ponownie spotkał się z zamaskowanym człowiekiem - tym razem już jako Daredevil. Bohater pobił jego klientów, a następnie dorwał jego. Spytał go o strzelaninę, w wyniku której zginęli Irlandczycy. Turk skierował go do zakładu mięsnego należącego do meksykańskiego kartelu, od niedawna działającego w mieście.

Porwanie

Podczas ataku Hand na Hell's Kitchen Turk był wśród dwudziestu uprowadzonych ludzi przez organizację (wraz z Karen Page). Zakładnicy byli przewożeni w autobusie, który zmierzał do kryjówki Hand. Turk był w tym czasie skazany na areszt domowy, a więc miał przy sobie urządzenie, które namierzało jego lokalizację dla policji. Mężczyzna zdecydował się współpracować z Karen, ponieważ namierzacz mógł ich uratować.

Kiedy porwani ludzie byli już w kryjówce Hand, Turk i Karen usłyszeli o przybyciu dwóch policjantów śledzących mężczyznę. Jednak zanim mogli wejść do magazynu, zostali zestrzeleni przez ninja Hand za pomocą strzał. Na szczęście, jeden z policjantów zdążył zgłosić przez radio.

Jeden z ludzi Hand zauważył urządzenie Berretta i wściekły chciał za karę odciąć mu nogę. Kiedy jednak miał ją uciąć, na ratunek porwanym ludziom zjawił się Daredevil.

Galeria

Media

Komiksy

Seriale

Ciekawostki

  • Ma kilkoro dzieci.
  • Gra go Rob Morgan.