Marvel Wiki
Advertisement

Zdolności

Umiejętności

  • obsługa latających pojazdów - Will był pilotem, co oznacza, że potrafił używać pojazdów, które przeznaczone były do lotów (samoloty, helikoptery)
  • umiejętności przetrwania - Will przez lata przebywał na obcej planecie i nauczył się na niej sztuki przetrwania

Wyposażenie

  • pistolet z jedną kulą

Historia

Początki

Will był pilotem US Air Force. Został zaciągnięty do NASA.

Wyprawa na nieznaną planetę

W 2001 razem z trzema naukowcami wyruszył na nieznaną planetę przy pomocy monolitu Kree. Misja była prowadzona przez Disant Star Pathfinder, jedną z przykrywek Hydry. Will myślał, że jego zadaniem będzie ochrona trzech naukowców. Tak naprawdę zostali oni wysłani jako ofiary dla starożytnego Inhumana, który założył Hydrę. Kiedy znaleźli się na planecie, odkryli że noc trwa tu prawie zawsze, przez co ich sprzęt napędzany energią słoneczną nie zadziała. Wkrótce "to" dało o sobie znać. Sprawiło, że Austin i Brubaker popełnili samobójstwo. Sprawiło też, że Taylor zaatakował Willa, przez co on musiał go zabić. Następnie pochował Taylora. Udało mu się zachować jedną kulę, którą miał wykorzystać, gdyby kiedykolwiek postanowił się poddać.

Przybycie Jemmy

W 2015 roku Jemma Simmons przypadkowo została wchłonięta przez monolit Kree i trafiła na tą samą planetę co Will. Jemma wpadła w jedną w pułapek Willa. Początkowo nieufał on jej, uważając, że to wytwór "tego". Przekonał się jednak, że Jemma jest prawdziwa. Dzięki baterii z telefonu Simmons udało im się włączyć sprzęt NASA. Ustalili gdzie i kiedy otworzy się następny portal. Niestety nie zdążyli się do niego dostać.

Dwa miesiące później doszło do krótkotrwałego wschodu gwiazdy, wokół której orbitowała planeta. Will i Jemma wyszli to zobaczyć. Po otwarciu starego wina zauważyli racę, wystrzeloną przez agentów S.H.I.E.L.D. będących na Ziemi. Para natychmiast pobiegła w tym kierunku. Na ich nieszczęście "to" nie chciało aby uciekli. Daniels postanowił walczyć z "tym", by dać Jemmie czas na ucieczkę. Został jednak pokonany i zabity.

Media

Ciekawostki

  • Po śmieci Willa, "to" opętało jego ciało i użyło go do własnych celów.
Advertisement