FANDOM

Zdolności Edytuj

Skóra Purple Man'a wytwarza feromony dzięki, którym potrafi kontrolować innych ludzi i wykorzystywać ich do własnych celów. Jedynie ludzie o niezłomnej sile woli lub zablokowani barierą mentalną (np. przez telepatów) mogą przeciwstawić się działaniu feromonów.

Historia Edytuj

Po przyjeździe do Nowego Jorku dzięki swoim zdolnościom zmuszał ludzi do różnych przestępstw np: do obrobienia banku i przypisywał im przestępstwa. W dalszych działaniach przeszkodził mu Daredevil, którego wola była tak silna, że mógł się oprzeć mocy Purple Man'a. Zebediah coraz rzadziej wykorzystywał ludzi do małych przestępstw i zaczął przejmować kontrolę nad studentkami, ściągał je do domu, a następnie je wykorzystywał. Pewnego razu będąc w restauracji spotkał Jessice Jones znaną wtedy jako Jewel i, jak można było się domyśleć, przejął kontrolę nad jej umysłem, a przez 8 miesięcy kazał jej sobie usługiwać. Po upływie tych 8 miesięcy znudził się nią i przestał ją kontrolować.

Media Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Przejął kontrolę nad Thunderbolts nie wiedząc, że jest kontrolowany przez Barona Zemo.
  • Współpracował z Avalanchem, Headhunterem, Szokerem, Death Stalkerem i Scourgem.