FANDOM

Uniwersum Noir, ma miejsce w latach 30 i zachowuje klimaty "mafijne". Większość herosów ukazała tam się w latach 20 lub 30, wiele postaci z założenia ma te same umiejętności ale otrzymało je w inny sposób jak np. Spider-Man otrzymał moce od tajemniczego "boga pająków" oraz posiada organiczne wyrzutnie sieci w przeciwieństwie do jego odpowiednika z Ziemi-616, który musi używać mechanicznych wyrzutni. Seria z założenia nie miała być tzw. serią miesięczną, pojawiło się z niej kilka numerów dotyczących herosów takich jak Spider-Man bądź Daredevil. Pomimo tego Uniwersum bardzo spodobało się fanom i ogólnie bardzo dobrze się przyjęło przez co Spider-Man Noir pojawił się jako jeden z 4 Spider-manów w grze Spider-Man Shattered Dimensions.

MieszkańcyEdytuj

OrganizacjeEdytuj

Serie w tym uniwersumEdytuj

RóżniceEdytuj

Wiele postaci mimo że ma tą samą nazwę jak w uniwersum 616, znacznie różni się umiejętnościami i ogólną historią i zachowaniem.

CiekawostkiEdytuj

  • Nowy York jest pod władzą gangu Goblina, który sieje postrach wśród ludzi.
  • Jeżeli złoży się pre-order gry The Amazing Spider-Man 2 na platformie Steam, można otrzymać możliwość grania między innymi Spider-Manem Noir.