Marvel Wiki
Advertisement

"Umarım izliyorsundur, Ben Amca. 'Çünkü bunu senin için yaptım. Herkesi güvende tuttu. Onları korkmaktan kurtardı. Ve eğlenceli bir hale getirdim. Çoğunluğun Peter Parker için parmak kaldırması önemli değil. Bu yüzden yapmıyorsun. Doğru şeyin bu olduğu için bunu yapıyorsun. Çünkü bunu sen de yapardın. Benim için bir babadan daha fazlası oldun, Ben Parker. Bir rol modelden fazlası...Sen benim kahramanımdın. Şimdi sıra bende. Göreceksin! Bundan sonra senin olacağım. Ona her şeyimi vereceğim! Eğleneceğiz! Asla ayrılmayacağım--ve harika olacak!"
Örümcek Adam (Peter Parker)[kaynak]

Peter Benjamin Parker[1] ebeveynleri olan Richard ve Mary Parker'ı küçük yaşta kaybetti.[2] Küçük yaşta yetim kalan Parker, amcası Ben ve teyzesi May ile yaşamak zorunda kaldı.

Bir bilim sergisi sırasında, kendisine güçlerini aktaran bir Radyoaktif Örümcek tarafından ısırıldı. Güçlerini kendi bencil kazançları için kullanmaya karar verdi ta ki Ben Amca durdurabileceği Soyguncu tarafından öldürülene kadar. O anda öğrendi ki "Büyük güç, beraberinde büyük sorumluluk getirir", ve amcasının ilkeleri doğrultusunda yaşamaya karar verdi ve güçlerini Örümcek Adam'a yakışır bir şekilde kullandı.[3]

Takip eden yıllarda, Örümcek Adam, Yeşil Goblin,[4] Doctor Octopus, Electro, Avcı Kraven, Mysterio, Kum Adam, Akbaba,[5] Venom,[6] Carnage[7] ve Kertenkele[8] gibi birçok düşman kazandı.

  1. Web of Spider-Man #19
  2. Amazing Spider-Man #600
  3. Amazing Fantasy #15
  4. Amazing Spider-Man #14
  5. Amazing Spider-Man Annual #1
  6. Amazing Spider-Man #300
  7. Amazing Spider-Man #360
  8. Amazing Spider-Man #6